• Sprzęt Bergamont

Czwartek, 4 grudnia 2014 · dodano: 05.12.2014 | Komentarze 11

I znowu się zaczyna....Okres chorobowy :(
Dojazdy do pracy od poniedziałku do czwartku.
Do zaplanowanego w tym roku dystansu brakuje niby niewiele, ale czuję, że nie będzie wcale tak łatwo........Tydzień temu nie wyszłam w weekend na rower, bo w sobotę pojechałam tradycyjnie już do Wrocławia na Spotkanie Podróżników Rowerowych,a  w w niedzielę zaczynało lekko boleć mnie gardło. Udało mi się zwalczyć wirusa...Ale nie na długo....Dzielnie jeździłam w tym mrozie i wietrze do pracy, a jak już przyszło ocieplenie to....załapałam katar! Siedzę więc teraz pod kocykiem, piję herbatkę z miodem i malinami i mam nadzieję, że uda mi się szybko wskoczyć na rower:) Jedyny pozytyw w tym wszystkim to taki, że zrobiłam w tygodniu dwa treningi na trenażerze:)

Goofy601
| 23:33 czwartek, 18 grudnia 2014 | linkuj 3mam za słowo :)
| 16:41 czwartek, 18 grudnia 2014 | linkuj OO!! Koniecznie! Czemu w ogóle nie organizuje nikt na BS takich zlotów?:) Fajnie byłoby spotkać się i pogadać. Za rok na pewno się coś zorganizuje:)
Goofy601
| 09:57 czwartek, 18 grudnia 2014 | linkuj Świat jest mały - też byłem na "Spotkaniach" w tym roku :)
Za rok trzeba będzie zrobić jakiś zlot BS :P

P.S. Zdrówka życzę.
| 21:09 piątek, 5 grudnia 2014 | linkuj Przy specyfice Twojej pracy musisz zacząć hartować się profesjonalnie. ;)
| 20:32 piątek, 5 grudnia 2014 | linkuj Mnie też!:) nawet wspomniałam o tym w moim podsumowaniu z wypadu do Norwegii:) filmowe relacje są najlepsze:)
anamaj
| 19:30 piątek, 5 grudnia 2014 | linkuj Ja niestety też nie byłam na pierwszym spotkaniu :) Z wszystkich pięciu edycji najlepiej wspominam relację "Islandia jest jak kobieta" Piotra Mitko. Pamiętacie ?
| 18:54 piątek, 5 grudnia 2014 | linkuj W góry takie prawdziwe to raczej tak szybko nie pojadę, bo nie mam transportu- no chyba, że na narty biegowe do Jakuszyc jak śnieg spadnie:)

Ojej, ale to już dawno było!:) Pamiętam tę kameralną salkę-mieszkałam jeszcze wtedy we Wrocławiu nieopodal tego Domu Kultury:) Fajna akcja, szkoda, że tylko raz w roku. Jeździłam jeszcze na Festiwal Trzy Żywioły do Bolkowa, ale w tym roku się nie odbył;/
JPbike
| 18:37 piątek, 5 grudnia 2014 | linkuj Zdrówka, szybkiego wskoku na siodełko i myk w mountainy !
Skromnie pochwalę się że byłem na tamtym pierwszym Spotkaniu Podróżników Rowerowych :)
| 18:19 piątek, 5 grudnia 2014 | linkuj Aniu szkoda, że się nie zgadaliśmy:( Ja chodzę od drugiego spotkania co roku:)

Andrzej, nie mam wyjścia- najwyżej będzie większe wyzwanie:)
andale
| 18:18 piątek, 5 grudnia 2014 | linkuj Zdrowiej szybko! :)
anamaj
| 18:17 piątek, 5 grudnia 2014 | linkuj Od 5 lat chodzę na Spotkanie Podróżników Rowerowych. Szkoda, że nie wiedziałam, że będziesz, bo wypilibyśmy wspólnie kawę. Kłodzka ekipa liczyła 4 osoby.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa niema