Kwiecień, 2012

Średnio na aktywność:33.60 km

Grodziec

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · dodano: 30.04.2012 | Komentarze 2

Razem z Anią wybrałam się po raz drugi w tym roku na Grodziec. Do zamku dojechałyśmy przez Gniewomirowice, Miłkowice, Doboroszów, Wojciechów i Olszanicę. Podjazd poszedł znacznie sprawniej niż miesiąc temu:) Przed bramą spotkałyśmy młodego rycerza, który zbierał pieniądze na "odbudowę średniowiecza". Na dziedzińcu z kolei odbywał się zjazd fanów gier RPG, którzy wcielali się w role wikingów, golemów, elfów, krasnoludów i innych dziwnych postaci. Zrobiłyśmy sobie dłuższy postój czekając na walkę, która jednak się nie odbyła. Potem wróciłyśmy do Legnicy przez Zagrodno, Łukaszów, Lubiatów, Gniewomirowice. Szybki przejazd przez park i powrót na Piekary.

Nad jezioro

Niedziela, 29 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 0

Na wczorajszej wycieczce tak się spaliłam, że w nocy prawie w ogóle nie spałam. Poza tym nie było tak źle:) Założyliśmy nowe bagażniki i sakwy na rowery, żeby zrobić mały test przed wyprawą. Pojechaliśmy nad jezioro na Spaloną, gdzie Łukasz popływał chwilę na windsurfingu, a ja siedziałam sobie w cieniu i odpoczywałam. Planowałam spędzić niedzielę na leniuchowaniu i opalaniu się. Jak zwykle nie wyszło:) Ale opaleniznę i tak muszę wyrównać:) Wracając do Legnicy pojeździliśmy jeszcze trochę po lasach.

Jezioro Pilchowickie

Sobota, 28 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 0

Olek dokładnie opisał wycieczkę, a Jarek dodał ładne zdjęcia. Ja tylko napiszę, że baaardzo podobała mi się trasa. Niczego nie zabrakło- super ekipa, piękne krajobrazy, sporo podjazdów, trochę terenu. Nie obyło się także bez przygód. Z pewnością jest co wspominać:)Trochę obawiałam się, czy dam radę przejechać taki dystans, ale udało się:)

Fotorelacja Jarka:
Kategoria Ponad 100

Piątek, 27 kwietnia 2012 · dodano: 27.04.2012 | Komentarze 0

Miała być krótka wycieczka, ale nie wyszło, bo znowu moje wrażliwe gardło dało o sobie znać. Przynajmniej posiedziałam sobie z dziećmi 1,5 godziny na boisku. Jak wróciłam do domu, to zobaczyłam w lustrze, że spiekłam sobie ramiona i dekolt:)Teraz śpię, odpoczywam i zbieram siły na jutro:)

Górzec

Czwartek, 26 kwietnia 2012 · dodano: 26.04.2012 | Komentarze 0

Razem z Agatką pojechałyśmy przez Kościelec i Warmątowice na Słup, a potem przez Męcinkę i Bogaczów wjechałyśmy na Górzec. Trochę bałam się jazdy po tych kamieniach, bo miałam mało powietrza w tylnej oponie, ale udało się:) Następnie przez Pomocne pojechałyśmy na radiostację do Stanisławowa, po czym wróciłyśmy do Legnicy przez Winnicę. Piękna pogoda! Pierwszy raz w tym roku jechałam w krótkich spodenkach i koszulce:) Nie wiem dokładnie ile przejechałam, więc na razie podaję taki dystans:)

Czwartek, 26 kwietnia 2012 · dodano: 26.04.2012 | Komentarze 0

Środa, 25 kwietnia 2012 · dodano: 25.04.2012 | Komentarze 0

Miała być dzisiaj dłuższa wycieczka, ale trochę przestraszyłam się pogody- okazało się, że niepotrzebnie, bo po 16.00 się rozpogodziło. Trochę szkoda, ale z drugiej strony wiem, że czeka mnie piękny, gorący, długi weekend na rowerze, więc jeszcze wynagrodzę to sobie w najbliższym czasie:)

Wtorek, 24 kwietnia 2012 · dodano: 24.04.2012 | Komentarze 0

Krótko, bo po wczorajszej chrypce wolałam dzisiaj nie ryzykować. Za to jutro znowu wsiadam na Cuba:)

Do pracy

Poniedziałek, 23 kwietnia 2012 · dodano: 23.04.2012 | Komentarze 0

Po osiedlu

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 0

Rano pojechałam do Łukasza po rower. Po wycieczce- do domu wykąpać się i przebrać. Potem do sklepu po chipsy i wieczorem do kościoła.