Marzec, 2013

Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:48.45 km

Piątek, 15 marca 2013 · dodano: 16.03.2013 | Komentarze 1

A w czwartek dopadła mnie infekcja gardła..i weekend na pewno spędzę w domu:(

• Sprzęt Józek

Bo ze mną zawsze są przygody:)

Niedziela, 10 marca 2013 · dodano: 10.03.2013 | Komentarze 1

I przekonała się o tym dzisiaj Monika...:)

Pogoda kiepska. Miałam nigdzie nie wychodzić, ale postanowiłam, że wyjdę chociaż na chwilę na Józku się przewietrzyć. Napisałam do Moniki i po 14.00 wyjechałyśmy spod mojego domu do Kunic.

We wiosce namówiłam Monikę, żeby objechać szutrami dookoła jezioro. Na początku trochę się opierała, ale ponieważ ma słabą wolę, w końcu dała się przekonać.. Niestety złapała kapcia. Za ciepło nie jest. Nie mamy zbytnio ochoty na 6-kilometrowy spacer z buta, więc dzwonię po pomoc techniczną- Jarka.

"Cześć, co robisz? Nie chciałbyś się przejechać do Kunic?"- tak rozpoczynam rozmowę:)

Jarek mówi, że przyjedzie, więc razem z Moniką prowadzimy rowery na ławeczki koło jeziora, gdzie puszczam sobie kaczki w oczekiwaniu na serwis..

Po 40 minutach nadjeżdża Jarek i zmienia Monice dętkę. Okazuje się, że w oponę wbił się kolec. I to wbił się tak, że nie da się go wyciągnąć! Nowe opony, ale niestety kiepskiej jakości..

Po zmianie dętki ruszamy dalej, jednak przed Ziemnicami Monika znowu łapie kapcia. Kolejna zmiana i wracamy do Legnicy. I tak z godzinnej- zrobiła się prawie 3- godzinna przejażdżka:)

Zmarznięta, ale zadowolona Monika z moim pięknym Józiem na pierwszym planie:D

Lubiąż

Sobota, 9 marca 2013 · dodano: 09.03.2013 | Komentarze 3

Miałam dzisiaj nie wychodzić na rower. Po ostatnich słonecznych, niemal wiosennych dniach dzisiejsza pogoda za oknem lekko mnie dobiła i zniechęciła do wyjścia z domu.
Jest pochmurno, szaro, temperatura ok. 0 st. , a do tego lekka mżawka. Ok godz. 11 pisze do mnie Ania, czy nie chcę jechać z nią i Piotrkiem do Lubiąża. Początkowo odmawiam. Po chwili jednak zmieniam zdanie i stawiam się o 12.00 pod domem Ani. Dołącza do nas również Jarek i razem jedziemy asfaltami do Lubiąża. Ostatni raz byłam tam dwa lata temu..
Pod klasztorem Piotrek opowiada nam krótką historię związaną z tą budowlą. Bardziej jednak interesuje nas knajpa, która znajduje się nieopodal:)Zamawiamy pierogi ze szpinakiem, pijemy letnią czekoladę i czytamy gazety:) A potem powrót do Legnicy też asfaltami, ale już inną i krótszą trasą.

• Sprzęt Józek

Dojazdy do pracy i do miasta

Piątek, 8 marca 2013 · dodano: 08.03.2013 | Komentarze 0

Stanisławów

Środa, 6 marca 2013 · dodano: 06.03.2013 | Komentarze 1

Samotny wypad na radiostację od razu po pracy. Pogoda piękna. Licznik pokazywał już 16 stopni! Jechałam w samej koszulce termoaktywnej:)
Przez Winnicę i Krajów pojechałam do Stanisławowa, gdzie leży jeszcze spoooro śniegu. Temperatura w lesie od razu spadła do 8 stopni. Na zjeździe trochę zmarzłam w dłonie.
Wróciłam przez Dunino, żeby zobaczyć koniki. Niestety kozy i osły nie chciały podejść, bo akurat coś jadły:( Przed zmrokiem zdążyłam już wrócić do domu.

Zrobiłam nawet kilka zdjęć, bo mi się trochę nudziło;)

Zima nie odpuszcza;/

Konik chętnie pozował....

Aż w końcu się znudził i wystawił mi język;p

Dunino i okolice

Poniedziałek, 4 marca 2013 · dodano: 06.03.2013 | Komentarze 0

Krótka przejażdżka po pracy. Czuć wiosnę:)

Na herbatkę- bez rumu;p

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 06.03.2013 | Komentarze 1

Do Myśliborza przez Jawor i powrót tą samą trasą. W pierwszą stronę pod mocny wiatr, a później już z wiatrem w plecy:)

Tekst dnia (w Barze Kaskada):

- Co podać?
- Poproszę herbatę.
- Zwykłą czy z rumem?
- Bez- i w śmiech:)

Chyba nas już tutaj rozpoznają:)

Myślibórz

Sobota, 2 marca 2013 · dodano: 06.03.2013 | Komentarze 2

Pogoda dzisiaj dopisała. Słońce i bezchmurne niebo. Słońce!! Nie widziałam go od trzech tygodni:) Przyjemnie było poczuć delikatne jeszcze promienie na twarzy. No i jechać w końcu bez kaptura i kominiarki naciągniętej na twarz:)
Ze skrzyżowania jedziemy do Myśliborza razem z Anią, Jarkiem, Piotrkiem, Andrzejem i Grześkiem. Polna droga na Bielowice jest cała uwalona błotem, więc szybko brudzę swoją błękitną, wczoraj wypraną kurteczkę. Po chwili jednak przestaje mi to jakoś specjalnie przeszkadzać:)
Za Słupem wpadamy w mokry śnieg, po którym ciężko się jedzie, zwłaszcza, że nie mogę zrzucić biegu na lżejszy, bo coś mi przerzutki szwankują;/
Z Męcinki jedziemy polną drogą w kierunku Myśliborza. Po chwili nasze rowery i ubrania pokrywają się błotem. Cali mokrzy decydujemy się na podjazd asfaltem do Chełmca, a potem szybki zjazd do Baru Kaskada na podwójną herbatkę z rumem, po której Ania dostaje speeda i chce się ścigać w stronę Jawora.
Za miastem dociera do nas Olek (wcześniej w Barze dołączył jeszcze Łukasz na szosie) i w powiększonej ekipie wracamy przez Stary Jawor i Legnickie Pole do... Ani na grilla. Jemy kiełbaski. Potem chłopaki myją mi rower i wymieniają klocki hamulcowe (DZIĘKUJĘ!:) podczas, gdy ja ogrzewam się przy pierwszym w tym roku grillu:)