• Sprzęt Bergamont

Czwartek, 11 grudnia 2014 · dodano: 18.12.2014 | Komentarze 4

Dojazdy do pracy od wtorku do czwartku. W piątek zrezygnowałam  z jazdy ze względu na szumnie zapowiadany orkan Aleksandra, który w rzeczywistości okazał się być niegroźną Olą....

Katar na szczęście szybko mi przeszedł i mogłam wsiąść na rower. Niestety, jak była piękna pogoda- to miałam na popołudniowe zmiany;/ Lekki mróz, szron, zero wiatru i słońce- bardzo lubię taką aurę:) W czwartek przyszło jednak ocieplenie, a potem wiatr i deszcz, który skutecznie zniechęcił mnie do jazdy w weekend.... Marzę o śniegu!:)

....na szczęście w domu jest trenażer, który ratuje mnie przed zimową a raczej "jesienną" deprechą:)

| 19:00 niedziela, 21 grudnia 2014 | linkuj Po pierwsze : to kolarka mojej mamy, więc na wiosnę ją oddaję:)
Po drugie: jest cięższa od Cuba i gorzej się na niej jeździ- trzy razy próbowałam, ale za każdym razem miałam ochotę wrzucić ją do rowu;)
Po trzecie: w okolicach Legnicy ciężko o dobre asfalty;/
| 21:27 sobota, 20 grudnia 2014 | linkuj No właśnie szkoda. ;p
Jednego nie kumam: czemu ta kolarka nigdy nie jeździ na zewnątrz? ;>
| 18:19 sobota, 20 grudnia 2014 | linkuj Rzeczywiście mam czerwone uszy! Ty to spostrzegawczy jesteś- żaden szczegół Ci nie umknie;p Dlatego twarzy nie pokazałam, bo cała czerwona jak buraczek;)
| 20:08 czwartek, 18 grudnia 2014 | linkuj Fajne zdjęcie :D po czerwonych uszach widać, że nie było sztucznie pozowane. :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ulica