Styczeń, 2012

• Temperatura -10.0°C

Do pracy

Wtorek, 31 stycznia 2012 · dodano: 31.01.2012 | Komentarze 0

Rano było -14 stopni, a ma być ponoć jeszcze zimniej. Bardziej zmarzłam dzisiaj stojąc na dworze niż podczas jazdy na rowerze.

• Temperatura -8.0°C

Do sklepu po kredki

Poniedziałek, 30 stycznia 2012 · dodano: 30.01.2012 | Komentarze 0

Ferie już się skończyły i trzeba wcześnie wstawać. Nie chce się wychodzić spod cieplutkiej kołderki. Jak wyjeżdżałam rano było -12 stopni, chociaż wcale nie odczułam, że jest tak zimno. Po pracy pojechałam jeszcze przez park na rynek kupić przybory szkolne do przedszkola.

• Temperatura -3.0°C

Narty biegowe - 20 km

Niedziela, 29 stycznia 2012 · dodano: 29.01.2012 | Komentarze 3

Po raz kolejny udało mi się wyciągnąć rodziców na narty biegowe do Jakuszyc. Pobiegliśmy jak zwykle do schroniska Orle, a potem na Cichą Równię i trasą Nową Górną na Polanę Jakuszycką. Warunki idealne: zero wiatru, słoneczko i tylko -3 stopnie:) Dzisiaj dwie osoby zwróciły mi uwagę, że źle trzymam kijki:/ Coś w tym jest... Myślę, że jakbym nauczyła się dobrze nimi posługiwać, to biegałabym o wiele szybciej.

Po mieście

Sobota, 28 stycznia 2012 · dodano: 28.01.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj ta sama trasa co wczoraj. Za miastem narzuciłam sobie szybsze tempo, tzn. narzuciła mi je pewna rowerzystka, która zaczęła się ze mną ścigać- przynajmniej jakieś urozmaicenie:) Dwie pary skarpetek nie wystarczyły. Znowu zmarzły mi palce. I kolejna para dżinsów zniszczona:/

Po mieście

Piątek, 27 stycznia 2012 · dodano: 27.01.2012 | Komentarze 0

Wczoraj zamiast na rower wybrałam się ze znajomymi na nocną jazdę na Łysej Górze. Szkoda mi się trochę zrobiło moich nart zajazdowych, które stały zapomniane i zakurzone od roku w schowku. Na wyciągu czekała na mnie mała niespodzianka- urwał się orczyk, na którym jechałam i to akurat w najbardziej stromym momencie! Zjechałam do tyłu i wpadłam na parę narciarzy. Chyba za dużo ważę:)
Dzisiaj już obowiązkowo rower. Pokręciłam się trochę po mieście, parku i okolicach. Myślałam, że będzie zimniej. Słoneczko ładnie świeciło i było bardzo miło. Tylko duże palce u stóp mi zmarzły.

• Aktywność Narciarstwo

Jakuszyce- do Robaczka na ciasto i czekoladę (16km)

Środa, 25 stycznia 2012 · dodano: 25.01.2012 | Komentarze 0

Udało mi się wyciągnąć rodziców na narty biegowe. Z Polany Jakuszyckiej pobiegliśmy do Rozdroża pod Cichą Równią, a stamtąd trasą Nową górną. Po drodze wstąpiliśmy do Robaczka na pyszne ciasto jagodowe i czekoladę z bitą śmietaną. Pycha! :) Pogoda dzisiaj dopisała.Zero wiatru, błękitne niebo i słoneczko- idealne warunki do jazdy:) Pomimo pięciostopniowego mrozu było bardzo ciepło- musiałam ściągnąć moją kurtkę. Krajobraz jak z bajki. Biegnąc podziwiałam piękne Karkonosze, których nie przysłaniały dzisiaj żadne chmury.

• Sprzęt Józek

Po mieście: szlakiem szkół podstawowych

Wtorek, 24 stycznia 2012 · dodano: 24.01.2012 | Komentarze 0

Na wspólne kręcenie namówiłam mamę. Pojechałam do wszystkich legnickich szkół podstawowych porozwozić CV. Potem jeszcze z nudów udałam się dwa razy w kierunku Ziemnic. Wieczorem wyszłam jeszcze na łyżwy i zaliczyłam dwie, niegroźne wywrotki- jedna do tyłu, a druga do przodu:)Muszę się jeszcze trochę podszkolić, bo na razie średnio mi to wychodzi:)

Do miasta

Poniedziałek, 23 stycznia 2012 · dodano: 24.01.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj tylko 10 km, bo za późno wstałam. Musiałam się w końcu porządnie wyspać:) Najważniejsze jest jednak to, że mam teraz tydzień wolnego! :) (ferie) Tylko z kim tu jeździć, skoro wszyscy pracują?:/

Jakuszyce -20 km

Niedziela, 22 stycznia 2012 · dodano: 24.01.2012 | Komentarze 0

Ta sama trasa co ostatnio. Na Rozdrożu pod Cichą Równią widziałam Maję Włoszczowską- tzn. jej plecy:)

• Sprzęt Józek

Praca, a potem park i miasto

Piątek, 20 stycznia 2012 · dodano: 24.01.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj jadąc do pracy zaliczyłam drugi w tym roku upadek. Coś jakiś pechowy ten tydzień:)