Sobotni lajcik

Sobota, 8 listopada 2014 · dodano: 09.11.2014 | Komentarze 2

Nie miałam dzisiaj weny na ciekawą trasę ani mobilizacji na coś dłuższego. Myślałam jeszcze wczoraj, że będzie gorsza pogoda, więc nie planowałam niczego szczególnego. A z rana mała niespodzianka: słońce i błękitne, czyste niebo. Mimo wszystko długo ociągałam się z wyjściem na rower. Przede wszystkim dlatego, że nie chciało mi się za bardzo samej kręcić po Chełmach...

Ostatecznie zbieram się po 13.00 i jadę w kierunku Stanisławowa. Najpierw asfaltami przez Winnicę do Krajewa, gdzie odbijam na polny skrót w stronę Leszczyny. Tuż przed wyjazdem na asfalt dostrzegam przejeżdżającą grupkę rowerzystów. Po chwili zawracają i zatrzymują się. Ktoś coś do mnie krzyczy. Nie słyszę ani nie widzę za bardzo kto to, bo jadę pod lekki wiatr i słońce. Po chwili poznaję Pawła, który ze swoją ekipą właśnie wraca na szosach z treningu. Chwilę rozmawiamy i rozjeżdżamy się w przeciwne strony.

Jadę do Leszczyny, gdzie odbijam w teren. Chwilę błądzę po polach i przedzieram się przez niezłe błocko- dawno już tędy nie podjeżdżałam i skręciłam nie tam, gdzie trzeba. W końcu odbijam na właściwą drogę, która prowadzi już mnie pod samą radiostację.

Na górze chwila przerwy na podziwianie jesiennych widoczków- już niedługo krajobrazy nie będą takie piękne, coraz więcej liści opada z z drzew...:

I jeszcze, żeby nie było- selfie z mojej krótkiej ręki;) Dzisiaj było tak ciepło, że momentami przegrzewałam się i zastanawiałam się nad jazdą w krótkim rękawku:)

Do Legnicy wracam asfaltami przez Sichów i Winnicę. Niestey, dzień jest już coraz krótszy. Niedługo ciężko będzie wymyślić jakąś ciekawą trasę...Szkoda, że nie mam gór bliżej siebie...