• Sprzęt Bergamont

Dojazdy do pracy, czyli konwalie, wyścig kolarski i na ratunek ptaszkowi:)

Piątek, 9 maja 2014 · dodano: 09.05.2014 | Komentarze 6

Dojazdy do pracy od poniedziałku do piątku.

W tym tygodniu nie miałam za wiele czasu, żeby wyskoczyć gdzieś dalej na rowerze. Zresztą infekcja, którą załapałam tydzień temu- po majowym wypadzie rozwinęła się jeszcze bardziej, zaatakowała mi trochę zatoki i pojawił się mokry kaszel.  Ale i tak nie żałuję, bo było warto:) Wydolność trochę spadła, ale na szczęście jest ciepło, więc mogę śmigać:)

Chociaż mało w tym tygodniu kręcilam, to tydzień obfitował w  liczne atrakcje.

We wtorek pojechałam do pracy dwa razy- za drugim- na zebranie z rodzicami. Wracając, zgadałam się z Jarkiem i wyskoczyliśmy na chwilę do Dunina nazrywać konwalii:) Uwielbiam te kwiaty i ich zapach:) Teraz całe mieszkanie mi pięknie pachnie:)

Konwalie mają tak intensywny zapach, że docierają nawet do mojego zatkanego nosa:)

Dawno nie było żadnych słit foci, więc już zapodaję kilka:).....

Na początek żabka, którą udało mi się złapać w trawie:)

Po drodze oczywiście musiałam odwiedzić moje kozy:)

Młoda kózka robi się już coraz śmielsza:)

W środę z kolei pobiłam mój rekord powrotu z pracy do domu. Siedziałam do 19.00 na szkoleniu, kiedy zadzwoniła do mnie Ania i powiedziała, że razem z Jarkiem  są na mieście i oglądają  wyścig Szlakiem Grodów Piastowskich. Pędziłam jak szalona, jeśli szaloną można nazwać jazdę na Bergamoncie:)  Udało mi się zdążyć na sam finisz, a właściwie obejrzałam ostatnie cztery okrążenia:)

W piątek natomiast- uratowałam ptaszka:)  Jadąc do pracy zauważyłam ptaka na drodze. Myślałam, że się poderwie, kiedy przejadę obok. Nic się takiego nie wydarzyło, więc zawróciłam i złapałam go.

Nie wiedziałam za bardzo, co mam z nim zrobić....Wiedziałam na pewno, że nie mogę go zostawić na drodze. Wzięłam więc małego do jednej ręki i pojechałam do pracy. Zapomniałam jednak zmienić bieg na lżejszy, więc podjazd robiłam tym razem na ciężych przełożeniach. A ptaszek umilał mi drogę ćwierkając co chwilę;) Dojechałam tak z ptaszyną do przedszkola, gdzie zrobił furorę wśród dzieci. Włożyłam go do pudełka. Mój tato miał go zabrać później autem, ale na szczęście okazało się, że mały drozd wypadł z budki lęgowej, która znajduje się na działce mojej koleżanki z pracy! I tak ptaszek wrócił szczęśliwie do swojego domu:)