• Sprzęt Bergamont

Piątek, 20 grudnia 2013 · dodano: 20.12.2013 | Komentarze 4

Dojazdy do pracy od poniedziałku do piątku z wyłączeniem środy, kiedy to pojechałam busem na wigilię dla pracowników,bo nie miałam jak kozaczków zabrać, a na rowerze to nie za bardzo wygodnie tak pedałować;) Do domu odwiózł mnie samochodem 80-letni Pan Juljan, który codziennie biega, jeździ na rowerze i pływa na basenie. W tym roku zrobił ponad 3,5 tys. km. Jeździ na mtb po laskach lubińskich, ale ostatnio był nawet na Stanisławowie:) Bardzo pozytywna osoba .Uwielbiam takich ludzi!:)

A w piątek dojazd do pracy i powrót w deszczu;/ O 5.30 temperatura w okolicy zera. Wkurzyłam się, bo gdyby było troszkę mniej, to padałby śnieg i jechałoby mi się o wiele przyjemniej:)

W tym tygodniu nocne jazdy były przyjemniejsze, bo księżyc w pełni rzucał trochę światła...A tak pięknie przyozdobili nam Kozi Stawek;)

Od ponad miesiąca zmieniam moją dietę na zdrowszą- taką bardziej fit;). Oto jeden z moich tygodniowych obiadów- wegetariańska pizza bez sera na mące pełnoziarnistej oraz mój substytut słodyczy- muffiny pełnoziarniste z kawałkami gorzkiej czekolady, owsianką i orzechami włoskimi:)

monikaaa
| 16:36 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj A ja mam mieszane uczucia odnośnie tej dekoracji Wenecji. Łabędzie są śliczne, ale te lampki na drzewach... Nie wiem. Dupy mi nie urywa na ich widok :P
| 21:33 sobota, 21 grudnia 2013 | linkuj Najstarsza kobieta (i człowiek w ogóle) świata, co przeżyła 122 lata, jeździła rowerem do 100 roku! :)) Jest też dziadek, co do 99 jeździł zwykłym, a później, dla bezpieczeństwa, trójkołowym - i wciąż (teraz bodajże 101) codziennie jeździ. :>
Ja nawet nie liczę na dożycie do 80... a nawet gdyby, to na Żyrafie i Słoniku bym się połamał przy wsiadaniu i zsiadaniu. ;]
| 10:17 sobota, 21 grudnia 2013 | linkuj Marzę o tym, żeby w tym wieku jeszcze śmigać na rowerze:)

A ciekawe, czy Ty za 50 lat będziesz jeszcze śmigać na mono?:)
| 18:18 piątek, 20 grudnia 2013 | linkuj Zaproś Pana Lujlana na BS. ;)
Ciekawe, ile już w życiu nalatał kkm...

Ciebie też podobnie sobie wyobrażam za 55 lat. ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mpree