• Sprzęt Bergamont

Do pracy

Środa, 27 listopada 2013 · dodano: 27.11.2013 | Komentarze 7

Pierwszy raz w tym tygodniu wyszłam na rower:) Dzsiaj nie wiało, więc po 7.00 pojechałam do pracy. Termometr wskazywał -3 st. Ubrałam się ciepło:)

Jechało mi się całkiem przyjemnie. Wcale nie zmarzłam. Chyba jestem gotowa, żeby śmigać w większe mrozy:)

Do pracy wyjechałam przed wschodem słońca....

... a z pracy wyjechałam tuż po zachodzie. A w oddali widać już Legnicę..

Na kolejne dni zapowiadają silny wiatr i deszcz ze śniegiem, więc dojazdy do pracy muszę sobie już do końca tygodnia niestety odpuścić ;/

| 12:50 piątek, 29 listopada 2013 | linkuj Hahah:) Śmiej się, śmiej, ale kiedyś siedzę z dziećmi w kole na dywanie, wchodzi mama do sali i pyta się: "A gdzie jest wasza pani?". A ja podnoszę rękę i macham : "Tutaj jestem". Na co mama: "A nie zauważyłam pani":)
| 21:12 środa, 27 listopada 2013 | linkuj Gdybym nie wiedział o przebraniu, to bym pytał, które maleństwo to Ty. ;))
| 21:08 środa, 27 listopada 2013 | linkuj O tylko takie mam:) http://img541.imageshack.us/img541/3963/hkuh.jpg
| 20:52 środa, 27 listopada 2013 | linkuj Jak będę mieć zdjęcie, to zapodam;)

Nie wybrałam roweru, bo muszę dodać Bergamonta do listy:)
| 20:32 środa, 27 listopada 2013 | linkuj To kopsnij foty tej wróżki. ;)

PS. nie wybrałaś żadnego roweru w tym wpisie i kilometry poszły donikąd. ;)
| 19:32 środa, 27 listopada 2013 | linkuj 410 km, bo mam jeszcze jeden zaległy wpis;) Właśnie widziałam, że już mnie doganiasz. Czekam aż wiatry będą dla mnie przychylniejsze- może wtedy powalczę o lepszy dystans:)

Nie do rozpoznania to byłam dzisiaj w przedszkolu- prowadziłam zabawę andrzejkową i przebralam się za wróżkę;)
| 19:26 środa, 27 listopada 2013 | linkuj Nie do rozpoznania. ;)

Jeszcze ~350 km i Cię dogonię. ;]

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asemz