Piątek, 28 września 2012 · dodano: 28.09.2012 | Komentarze 0

Górzec- dzień czwarty:)

Środa, 26 września 2012 · dodano: 26.09.2012 | Komentarze 0

Najpierw skoczyłam do miasta odebrać dowód. Razem z Jarkiem i Łukaszem spotkaliśmy się pod urzędem, skąd pojechaliśmy po Olka, a później ze skrzyżowania zabraliśmy jeszcze Andrzeja i 5-osobowym składem ruszyliśmy na podbój kapliczek. Za Warmątowicami spotkaliśmy jeszcze Marka i wspólnie dojechaliśmy do Męcinki. Marek wrócił do Legnicy, a my pomknęliśmy szutrami na Górzec. Dziwne, że jeszcze nie mam dość tego miejsca, w końcu to już czwarty dzień pod rząd spędzony w tej okolicy:) Podjazd pod kapliczki średnio mi dzisiaj wyszedł. Później jak zwykle szybki zjazd i powrót do Legnicy.

Górzec- trzeci dzień pod rząd:)

Wtorek, 25 września 2012 · dodano: 25.09.2012 | Komentarze 0

Po pracy skoczyłam do Worbike, żeby założyli mi linkę od przerzutki, po czym pojechałam do parku, gdzie spotkałam się z Andrzejem, Jarkiem i Łukaszem. Pojechaliśmy na Górzec przez Bogaczów. Podjazd terenem i szutrem. Na podjeździe Łukasz został moim trenerem, ale dobrze, że tylko na chwilę, bo nie wytrzymałabym dłużej tej presji;) A potem zjazd przez kapliczki do Męcinki, gdzie już na samym początku wpadłam w poślizg na luźnych kamieniach i prawie zaliczyłam glebę. Krótki postój na Słupie, żeby zjeść ptasie mleczko i powrót dosyć szybkim tempem do Legnicy.

Górzec- po raz drugi

Poniedziałek, 24 września 2012 · dodano: 24.09.2012 | Komentarze 0

Razem z Jarkiem i Łukaszem pojechałam przez Męcinkę do Bogaczowa, gdzie wbiliśmy się w teren i zaliczyliśmy podjazd- w sumie nie wiem na co, ważne, że przyjemnie się jechało:) Potem szybki zjazd i kolejny podjazd terenem, który rozpoczął się od... upadku. I to dosyć dziwacznego:) Kiedy miałam podjeżdżać zauważyłam, że mam ustawioną za ciężką przerzutkę. Zawróciłam więc, żeby zrzucić na lżejszą. Niestety kiedy zaczęłam zawracać, przednie koło wpadło mi w ukrytą w trawie dziurę. Poleciałam do przodu i uderzyłam się lekko w dłoń o kierownicę. W sumie już dawno nie zaliczyłam żadnej gleby;)Kiedy już wygramoliłam się z trawiastej pułapki, zaczęłam podjazd, podczas którego "dopingował" mnie Łukasz:) Tak bardzo, że aż zerwałam linkę od tylnej przerzutki! :) Na tym wycieczka się skończyła i już bez linki wracałam przez Słup do Legnicy. Po drodze Jarek z Łukaszem umilali mi drogę, żeby czasem za łatwo mi się nie wracało:)

Górzec

Niedziela, 23 września 2012 · dodano: 24.09.2012 | Komentarze 3

Popołudniowy wypad z Łukaszem. Za Warmątowicami spotkaliśmy Ewelinę. Pogadaliśmy chwilę, po czym skierowaliśmy się do Męcinki. Pokazałam Łukaszowi podjazd przez kapliczki na Górzec:) Podczas szybkiego zjazdu między koło a ramę wkręcił mi się długi badyl. Mało brakowało, a zaliczyłabym ładną glebę. Na szczęście udało mi się w porę wyhamować:) Powrót tą samą trasą.

Mała niespodzianka na zjeździe:)

• Sprzęt Józek

Dojazdy- do pracy, do miasta

Sobota, 22 września 2012 · dodano: 22.09.2012 | Komentarze 0

Stanisławów

Piątek, 21 września 2012 · dodano: 22.09.2012 | Komentarze 0

Po pracy krótki wypad na Stanisławów, żeby zdążyć wieczorem na piwo:)

Myślibórz

Wtorek, 18 września 2012 · dodano: 18.09.2012 | Komentarze 0

Umówiłam się z Jarkiem i Łukaszem o 15.30. Niestety jak zwykle się spóźniłam i o 16.00 pojechaliśmy w kierunku Słupa. W międzyczasie za Warmątowicami na szutrowej ścieżce biegły za nami dwa dobermany! Na szczęście nie były zbyt agresywne:) Później samotny podjazd szutrami na Górzec, bo Jarek z Łukaszem "trochę" mi uciekli:) Z Pomocnego terenem dojechaliśmy do Myśliborza. Tradycyjnie postój pod sklepem i powrót do Legnicy po zachodzie słońca.

Skała Elfów

Poniedziałek, 17 września 2012 · dodano: 18.09.2012 | Komentarze 4

Z Jarkiem i Markiem do Myśliborza. W Męcince goniły za mną dwa wypasione jamniki! W wąwozie rozpoczęliśmy dosyć sztywny i trudny technicznie podjazd na skałki. Podjechałam go prawie całego, ale... w jednym momencie się niestety zatrzymałam. Po 20 minutach prób i ok. 20 podejściach z wielkim żalem odpuściłam dalszy atak i podjazd zrobiłam z jednym postojem. Zabrakło trochę siły w nogach. W międzyczasie poluzowało mi się tylne koło, kiedy najechałam na patyk. A później wbiliśmy się w zarośniętą ścieżkę, która doprowadziła nas do Skały Elfów. Potem ciekawy i trudny technicznie zjazd do wąwozu, krótki postój pod sklepem i powrót do Legnicy już po zachodzie słońca.