Skała Elfów

Poniedziałek, 17 września 2012 · dodano: 18.09.2012 | Komentarze 4

Z Jarkiem i Markiem do Myśliborza. W Męcince goniły za mną dwa wypasione jamniki! W wąwozie rozpoczęliśmy dosyć sztywny i trudny technicznie podjazd na skałki. Podjechałam go prawie całego, ale... w jednym momencie się niestety zatrzymałam. Po 20 minutach prób i ok. 20 podejściach z wielkim żalem odpuściłam dalszy atak i podjazd zrobiłam z jednym postojem. Zabrakło trochę siły w nogach. W międzyczasie poluzowało mi się tylne koło, kiedy najechałam na patyk. A później wbiliśmy się w zarośniętą ścieżkę, która doprowadziła nas do Skały Elfów. Potem ciekawy i trudny technicznie zjazd do wąwozu, krótki postój pod sklepem i powrót do Legnicy już po zachodzie słońca.

andale
| 07:45 środa, 19 września 2012 | linkuj Już z opisu Jarka widzę, że na moich semi-slickach będzie jeszcze trudniej :)
jarekkar
| 21:33 wtorek, 18 września 2012 | linkuj Jaka tam słaba... Po prostu ten podjazd jest sztywny i wysiany kamieniami... No i raz że trzeba te większe kamienie jakoś przejechać, a dwa, że trudno utrzymać koło prosto... A jak już pójdzie w bok, to nie ma rady...
| 21:20 wtorek, 18 września 2012 | linkuj Andrzej, ale to było kiedyś:P Teraz słaba jakaś jestem niestety:) No a podjazd był kamienisty i zatrzymywałam się w jednym miejscu... Zresztą co ja Ci będę pisać, pojedziesz tam ze mną jak wrócisz, to sam się przekonasz, że łatwo nie jest;)
andale
| 21:16 wtorek, 18 września 2012 | linkuj Czyli z przygodami, ale jak to zatrzymałaś? Tak nie może być, przecież na Przełęczy Karkonoskiej pobiłaś mnie pod względem wytrzymałościowym po wszechkroć (w sumie, to nawet się nie mołgem równać, ale to szczegół) ;p

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ktakj