• Sprzęt Józek

Złodziej na rowerze, piwo i jazda na boso

Wtorek, 23 lipca 2013 · dodano: 24.07.2013 | Komentarze 9

Dzień nie zaczął się najlepiej.
Otworzyłam drzwi zapłakanej mamie, którą okradł złodziej. Stała na pasach na rowerze, kiedy nagle z naprzeciwka podjechał chłopak (też na rowerze) i wyrwał jej torebkę. Zaczęła go gonić, ale pasek od zerwanej torebki wplątał jej się w szprychy, więc straciła trochę czasu. Kiedy dojechał do działek, skręcił gdzieś...i tyle go mama widziała;/ Zadzwoniłam szybko na policję i w ciągu 10 minut znaleźli jakiegoś chłopaka na rowerze odpowiadającego rysopisowi. Niestety nic przy nim nie znaleźli. Zabrali go na komendę, bo ponoć w ciągu dwóch tygodni napadł tak kilkanaście kobiet...Podjeżdżał na rowerze i kradł im torebki;/

Dzień zakończył się już lepiej.
Pojechałam ze sporą ekipą do Kunic nad jeziorko. Wypiliśmy piwo. Pogadaliśmy o głupotach. A potem ktoś mi zabrał japonka i musiałam pedałować do domu na boso;p

monikaaa
| 13:19 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj I bardzo dobrze, że ludzie czują respekt przed moim morderczym wzrokiem :P
| 12:41 sobota, 27 lipca 2013 | linkuj Nie dziwię mu się. Chłopak się przestraszył Twojego przenikliwego wzroku. No a jak jeszcze dowiedział się, co robisz z martwymi zwierzętami, to już w ogóle wolał nie narażać;p
monikaaa
| 19:54 środa, 24 lipca 2013 | linkuj Złodziejka oddała japonka, jak inna jeszcze większa złodziejka i bezczelna kłamczucha oddała jej komórkę :P I tak najlepsze było to jak Piotrek Cię sprzedał :DDDDD
| 19:52 środa, 24 lipca 2013 | linkuj Bo jechałam;p Dopóki mi taka jedna złodziejka nie oddała japonka;p

W sumie to na boso chyba łatwiej się kręci niż w tych moich japonkach:) Pedały mam szerokie- a stopy małe, więc jest całkiem wygodnie:)
monikaaa
| 17:54 środa, 24 lipca 2013 | linkuj No i teraz wszyscy będą się jarać, że jechałaś boso do domu na rowerze :P KŁAMCZUCHA!!! :P
| 14:56 środa, 24 lipca 2013 | linkuj Nawet fajnie to wygląda. ;p
zarazek
| 13:19 środa, 24 lipca 2013 | linkuj Boso na rowerze? Tego jeszcze nie widziałem :D
Gozdzik
| 11:20 środa, 24 lipca 2013 | linkuj Torebka, japonki , komórka... ojjj coś niebezpiecznie tam w tych waszych okolicach :-)
| 08:50 środa, 24 lipca 2013 | linkuj A mi ktoś zabrał komórkę :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa azega