Rowerzyści się zimy nie boją!!!!!

Niedziela, 20 stycznia 2013 · dodano: 31.01.2013 | Komentarze 0

Rano miałam jechać z rodzicami na biegówki, ale zaspałam. Może to i dobrze? O 7.00 piszę sms-a do Ani, czy nie chce wyjść na rower. Ania odpisuje już po minucie. Idzie. Super! Teraz czas na Jarka. Wysyłam 3 sms-y. Nic. Dzwonię. Raz, dwa, trzy. Bez skutku. W końcu za siódmym razem Jarek budzi się i odbiera telefon:0 Zaspanym głosem potwierdza gotowość do jazdy:) I tak razem z Anią i Jarkiem wyruszamy już przed 9.00 ze skrzyżowania. Postanawiamy urozmaicić nieco nasze zimowe wycieczki i tym razem atakujemy Stanisławów. I jak się okazuje, była to doskonała decyzja! W Sichowie przed kościołem jeden dziadek widząc nas, mówi do kolegi : " Rowerzyści to się zimy nie boją. Ku..wa!" :)I ma rację! Szybko i bez większego wysiłku podjeżdżamy pod Stanisławów, a potem jedziemy przez Pomocne A wokół piękna zimowa sceneria. Drogi, lasy i pola toną w śniegu, a do tego jeszcze te przepiękne, oszronione drzewa! Robimy zdjęcia i zachwycamy się tymi zimowymi pejzażami. Za Pomocnem odbijamy na Chełmiec. Na zjeździe robi się strasznie zimno. Licznik pokazuje - 10 st. Czuję, że zamarzają mi palce. Ledwo trzymam hamulce, a trzeba bardzo uważać, bo droga jest oblodzona. Jadę 40 km/h. Palce bolą mnie coraz bardziej i ledwo co mogę je zginać. Myślę już tylko o ciepłym barze w Myśliborzu. I w końcu jest! Z uśmiechem na twarzy wpadam do lokalu i humoru nie psuje mi nawet wiadomość, że zabrakło już rumu, więc kończy się tylko na jednej herbacie z rumem, herbacie z cytryną, gorącej czekoladzie i cieście. Wygrzewamy się w barze około godziny i wracamy do Legnicy.