Górzec, Myślibórz

Czwartek, 27 grudnia 2012 · dodano: 30.12.2012 | Komentarze 0

Umówiliśmy się na 10.00. Wstaję rano i wyglądam przez okno. Wieje mocno. Świerki za oknem tańczą na wietrze, a do tego ciemno i deszcz. Piszę do Ani i Jarka. Jestem bardzo zawiedziona, bo nastawiałam się na ten wypad już od tygodnia. Jestem nawet gotowa pojechać w tym deszczu. Ale na szczęście o 10.00 przestaje już padać i możemy jechać! Po 11.00 ze skrzyżowania razem z Anią, Jarkiem i Pawłem jedziemy pod bardzo mocny wiatr szutrami na Górzec. Przynajmniej jest dosyć ciepło ,a w lesie nie czuć już tak wiatru. Z Górzca przez Pomocne ruszamy w kierunku Myśliborza. Robimy małą rundkę po lesie. W pewnym momencie natrafiamy na sporą przeszkodę- rozjeżdżoną, błotnistą ścieżkę. Nie mamy ochoty na błotną kąpiel, więc postanawiamy poszukać innej drogi przez las. Przeprawiamy się przez strumień. I to w jakim stylu! Robotnicy pracujący w lesie z chęcią przystępują do pomocy. Jeden z nich w kaloszach wchodzi do strumienia, podaje mi rękę: " A teraz niech pani skacze!". Hop! I ląduję na drugim brzegu, a kolejny miły Pan podaje mi pomocną dłoń i pomaga wejść na górę, gdzie czeka już Ania. Nasze rowery też zostają przeniesione i możemy ruszać dalej. Czyli do baru w Myśliborzu na podwójną herbatę z rumem! Nie wchodzimy jednak do środka, bo jesteśmy cali uwaleni błotem. Paweł wraca szybciej do domu. Jemy czekoladę, dopijamy herbaty i w dobrych humorach wracamy do Legnicy,po drodze zgarniając jeszcze Łukasza w Chełmcu.