Norwegia- dzień 40,41

Sobota, 4 sierpnia 2012 · dodano: 17.08.2012 | Komentarze 3

W piątek wstajemy dopiero po 12.00. Tak dobrze śpi się w łóżku! Nawet nie wiem, kiedy zasnęłam:) Nie atakujemy Nordkappu- zostało nam tylko 13 km do celu, ale czekamy na lepszą pogodę. Po południu zwiedzamy pieszo najbliższą okolicę. Później Łukasz naprawia Joli komputer. O 2.00 w nocy dołączają do nas moi rodzice, z którymi będziemy wracać już do Polski. Siedzimy jeszcze do 4.00. Jest co opowiadać:) W sobotę wędkujemy. Ryby biorą co chwilę, chociaż nie mamy odpowiedniego sprzętu. Na obiad smażony dorsz:) Przez 2 godziny wypisuję kartki, które wyślemy potem z Nordkappu. Postanawiamy, że nie ma co już czekać na poprawę pogody- takie już nasze "szczęście" i dzisiaj zdobywamy Przylądek. Wyjeżdżamy o 23.00 i podjeżdżamy 13 km do Nordkappu. Na szczęście rowerzyści i piesi nie muszą płacić za wejście (cena biletu do 240 NOK). Udało się! Przylądek Północny zdobywamy o północy:) Szkoda, że słońca nie ma. W dodatku pogoda się załamuje. 3 stopnie, wiatr i drobny deszcz. Marzniemy, ale czekamy do wschodu słońca i robimy sobie pamiątkowe zdjęcia. Niestety pogoda się nie poprawia. Zmarzliśmy już porządnie, więc szybko zjeżdżamy do domu. Nasza podróż niestety powoli dobiega końca...

Już tak niewiele dzieli nas od celu wyprawy:

Ta przestrzeń mnie zachwyca:

Wbiliśmy się do norweskiej chaty:)

Piękno tutejszych krajobrazów tak mnie natchnęło, że postanowiłam napisać wiersz:)

Taaaka ryba!;)

Nie chciał mnie pocałować:(

Nordkapp zdobyty!:)

Prawie jak na Śnieżce:

Po drodze wbiliśmy się jeszcze do lapońskiego szałasu:

Kategoria Norwegia 2012

| 09:10 poniedziałek, 20 sierpnia 2012 | linkuj Adaś, ten obiekt to restauracja:)

Arek, faktycznie niedaleko i pogoda widzę dopisywała;) A gdzie to zdjęcie było robione?:)
arekjg
| 22:05 sobota, 18 sierpnia 2012 | linkuj Niesamowita wyprawa, zazdroszczę, podziwiam i gratuluję :)

a propo Nordkapp''u, to byłem niedaleko na początku sierpnia ;D

pozdrawiam
adas172002
| 16:51 piątek, 17 sierpnia 2012 | linkuj Przeczytalem całą relację z wyprawy, bardzo mnie wciągnęła. Gratuluję i po cichu zazdroszczę, chociaż z drugiej strony to nie zazdroszczę tych zmagań z samą sobą.

A obiekt na zdjęciu (co to własciwie jest?) faktycznie podobny do schroniska na szczycie Śnieżki.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa echcz