Norwegia- dzien 4: Balestrand-Vassenden

Czwartek, 28 czerwca 2012 · dodano: 29.06.2012 | Komentarze 1

Kolejny dzień rozpoczynamy od podjazdu. Tym razem „tylko” 18 km na rozgrzewkę. Serpentynami dojeżdżamy ponownie na wysokość ok. 900 metrów. Znowu podziwiamy ośnieżone szczyty gór, które pięknie odbijają się w tafli jeziora. Niestety zjazd już tak nie cieszy, bo jest zbyt rozciągnięty. Po drodze przerwa na orzeźwiającą kąpiel w górskim strumyku oraz obiad: spaghetti z parówkami. Kiedy dzwoni do mnie mama i pyta się, co jadłam na obiad- odpowiadam: „Mamo, nie pytaj się co jadłam, ale z czym”:) Tak napychamy się parówkami, że podczas kolejnego podjazdu bolą nas brzuchy. W przyszłym tygodniu darujemy już sobie ten dodatek;) Ciężko znaleźć nocleg w górach, ale w końcu udaje nam się rozbić na zboczu łąki z widokiem oczywiście na fiord.

Taki tyci podjazd na miły początek dnia:

Gorąco mi!

W nagrodę czekają nas piękne widoki na górze:

Krótka sesja przy wodospadzie:)

A potem zjazd do miejscowości o urokliwej nazwie:)

Na takiej kolarzówce zajechał pod sklep 10-letni chłopaczek:)