Nocna jazda

Wtorek, 17 listopada 2015 · dodano: 23.11.2015 | Komentarze 1

Ciepła wieczór, wiatr trochę słabszy....tylko po pracy już ciemno :(

Wyciągnęłam dzisiaj z szafy trenażer. Tato podrzucił mi mamy szosę. Już myślałam, że będę dzisiaj kręcić w mieszkaniu. Jak ja tego nie cierpię!! Ale wychyliłam głowę za okno. Szybka rozkmina. Olać trenażer- idę na rower! :)

Nie chciałam samotnie włóczyć się po nocach- napisałam więc do chłopaków z Jawora, czy nie mieliby ochoty na nocną jazdę:) Oczywiście, pomysł bardzo im się spodobał:)
Szybko zbieram się więc na rower. W Warmątowicach wyjeżdża po mnie Andrzej, a za Przybyłowicami dołącza jeszcze Krzysiek. Razem już jedziemy przez Słup na radiostację. Na górze grupowa fotka. Chwila zabawy z telefonami, żeby ogarnęły ciemności i udaje się zrobić jakieś zdjęcie i nawet znaleźć na górze fotografa:)

Chciałam już odbijać na Legnicę, ale chłopaki namówili mnie na powrót przez Pomocne i Chełmiec. Tutaj odłącza się od nas Andrzej, a Krzysiek odprowadza mnie jeszcze do Przybyłowic. Stamtąd już rzut beretem do Legnicy, więc ciemność już mi tak nie doskwiera...

Fajnie, że udało mi się dzisiaj wyskoczyć na rower. Nie musiałam się męczyć na trenażerze, no i można sobie było trochę pogadać przy okazji:)