Wietrzny wypad do Kaskady z wesołą ekipą:)

Sobota, 14 listopada 2015 · dodano: 23.11.2015 | Komentarze 2

O 10.00 ruszam umawiam się na skrzyżowaniu z wesołą ekipą. Dawno nie jeździłam w tak dużej grupie, więc wiem, ze będzie fajnie. Ale i ciężko. Wieje dzisiaj ostro!! Na początku Łukasz narzuca ostre tempo i od huty ciśniemy ciągle pod wiatr. Ciężko mi, bo mam lekko zakwaszone nogi po wczorajszym wypadzie, chłopaki są na szosach, ale staram się jakoś trzymać to koło. A miał być lajt! :)

Kiedy odbijamy w kierunku Krotoszyc męczymy się z kolei z silnymi bocznymi porywami. Miota mną nieźle. Momentami spycha prawie do rowu.. Dobrze jednak, że mam wsparcie peletonu i chłopaki mnie trochę osłaniają. Ale i tak męczę się nieźle:)

W Sichowie odłącza się od nas Łukasz i Marcin, którzy mają ochotę powalczyć z wiatrem jeszcze na podjazdach.

Jadę więc z Waldkiem, Grześkiem i Pawłem do Kaskady na pierogi, piwo i ciasto. Ale wyżerka! :)

Dołącza do nas jeszcze drugi Paweł. Siedzimy sobie ze dwie godziny w barze. Wesoło jest. O to chodziło! :) Niestety, pora wracać do Legnicy. Zaczyna się ponowna walka z wiatrem, ale po takiej dawce kalorii jest moc i jakoś szybko ta trasa mija:)

No cóż...Miałam dzisiaj odpocząć.... Dobiłam się jeszcze bardziej:) Ale na jutro zapowiadają ulewę, więc przynajmniej będę mogła sobie już spokojnie poleniuchować:)

davidbaluch
| 11:18 sobota, 28 listopada 2015 | linkuj pierożki mniam mniam
Paki | 14:05 środa, 25 listopada 2015 | linkuj Jakie zakwaszone? Nie myl kwasu mlekowego z mikrourazami mięśni (DOMS) ;) Kwas mlekowy zostaje wypłukany z tkanki mięśniowej przez przepływająca krew już w 1-2 godziny po intensywnym wysiłku i jest zużywany przez wątrobę do różnych procesów (np. glukoneogenezy), a zatem nie zalega on w mięśniach po wysiłku (Wikipedia).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yluzl