Na piwko do Kunic

Piątek, 21 sierpnia 2015 · dodano: 06.09.2015 | Komentarze 1

Po skończonej jeździe w terenie zerkam na zegarek. Dzisiaj miało się odbyć spotkanie integracyjne przy piwku w Kunicach naszego Cycling Club Legnica ze Stravy:) Napisałam, że się spóźnię i  faktycznie...nie wyrobię się na czas.. Po chwili dostaję sms-a od Waldka, że spotkanie jest przełożone, bo nikomu nie pasuje. Napaliłam się już na to piwo strasznie, więc dzwonię do Waldka i mówię, żeby nie odwoływać, bo ja na pewno wpadnę:)

Proszę Grześka żeby mnie podrzucił autem do Paszowic, gdzie wysiadam i śmigam na Kunice...A kawałek tam jest....W dodatku mam już dzisiaj trochę kilometrów i przewyższeń w nogach, opony z ciśnieniem  pod teren,  i na dodatek jeszcze wiatr w twarz- lekko nie jest. Ale powiedziałam, że przyjadę, to teraz trzeba cisnąć:)

Dojeżdżam na miejsce z "zaledwie" godzinnym poślizgiem, a na miejscu ...tylko Waldek:) Po chwili przyjeżdża jeszcze Paweł z Jackiem. Zamawiam piwo. Tak mi się chce pić, że za szybko je w siebie wlewam:) A zaraz trzeba wracać, bo robi się już ciemno i nikt nie ma światełek...No ładnie..:)

Zaczyna się wyścig z czasem...Ja na gumowych nogach, jakaś dziewczyna za Kunicami chce się ze mną ścigać...potem wesoły przejazd w tunelu przez miasto. I w super humorze wracam do domu tuż przed zmrokiem:) Kolejny, szalony dzień:)

Dzisiaj w drodze powrotnej miałam niezłą obstawę- wspierali mnie pomocnicy z Tinkoff'a:)