Rudawy

Niedziela, 19 kwietnia 2015 · dodano: 10.08.2015 | Komentarze 6

Pierwszy grupowy wypad i pierwsza konkretna trasa w tym roku!:)

W Rudawy dojeżdżam asfaltem razem z Jarkiem i Wojtkiem. Chłopaki proponują dojazd przez Bogaczów. Jak ja dawno tutaj nie byłam! Trochę się waham...Nie mam na tym podjeździe mojego rekordu na stravie, a nie chcę iść na KOM-a bo niedawnych przebojach z kolanem- zwłaszcza na początku dość długiego wypadu...

Miało być spokojnie, bez spiny- ale kto mnie zna, ten wie już, jak to wyglądało w rzeczywistości:) Robię podjazd mocnym tempem.  Za mocnym jak na początek wypadu. Sapię na górze jak szalona... Ale uśmiech nie znika mi z twarzy:) Do końca wycieczki bolą mnie już mięśnie, ale jakoś daję radę:)

Po asfaltowym dojeździe wbijamy w teren. Najpierw podjazd na Sokoliki:

Uwielbiam ten podjazd! ..Całość zrobiona  praktycznie bez podpórki. W jednym miejscu zatrzymuję się tylko, bo coś dziwnie mi się jedzie...Aha, tylne koło mi się poluzowało:)

Po chwili kontynuuję podjazd:

Dużo osób pytało się mnie, po co mi taki duży plecak.. No to kupiłam sobie mniejszy, wygodniejszy i ładniejszy- idealny na takie wiosenno-letnie wypady:)

Obowiązkowe zdjęcie z Górkami Kaczawskimi w tle:)

I pora na całkiem przyjemny zjaz z Sokolików... Chociaż po mojej minie tego nie widać:)

...a potem całkiem trudny technicznie zjazd do Szwajcarki na ciepły żurek:)

Proponuję jeszcze rundkę na moje ulubione Starościńskie Skały, zwłaszcza, że Wojtek jest tutaj pierwszy raz. Podjazd niestety jak zwykle z dwiema podpórkami. A na górze pora na krótką sesję:)

No ledwo się wcisnęłam !:)

Widok na cycuchy janowickie:)

Chwila przerwy na podziwianie widoków..

....w sumie tutaj jest lepsza miejscówka- i te Karkonosze w tle! :)

I na koniec Śnieżka z bliska:)

Potem jeszcze robimy fajny zjazd po kamieniach kawałkiem niebieskiego szlaku i asfaltami przez Lipę i Paszowice wracamy do Legnicy.

Kategoria Rudawy, Ponad 100

andale
| 18:14 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj Te widoki :O
lea
| 17:58 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj Ano zaglądam i nakręcam się na powrót na rower :-P
| 16:23 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj Emi, Ty tu zaglądasz jeszcze?:)) Nadrabiam zaległości, więc u mnie jeszcze zimowo trochę:)
lea
| 16:06 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj Ośnieżone Karkonosze, gdy za oknem 50 stopni, RZĄDZĄ!
| 15:59 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj A tego dnia miałam akurat dwóch fotografów:))
Pepe | 15:40 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj Z takim fotografem to się musi fajnie bloga prowadzić :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erzep