• Aktywność Narciarstwo

Biegówki- dzień 2

Niedziela, 18 stycznia 2015 · dodano: 23.01.2015 | Komentarze 9

Tak mi się spodobało wczorajsze bieganie i piękne zimowe krajobrazy w Jakuszycach, że dzisiaj również udało mi się namówić rodziców na wypad:)

Tym razem biegniemy na Cichą Równię.  Jednak w pewnym momencie gubię drogę i dobiegam tam sama inną trasą. Potem zjeżdżamy razem do Orlego na coś ciepłego do picia. Na polanę wracamy przez Samolot.

Na górze czekam chwilę na rodziców. Robię więc kilka zdjęć:

Potem już tylko zjazd na Polanę i wracamy do Legnicy. Po drodze zajeżdżamy jeszcze do chińskiej restauracji po coś na wynos. Piękny to był weekend i jaki aktywny! :)

Szkoda, że tak źle się zakończył...Już wieczorem zaczęłam się coś źle czuć. Zrzuciłam najpierw winę na odwodnienie i zmęczenie. Niestety, na drugi dzień zaczął się kaszel i gorączka. I tak z grypą wylądowałam na tydzień w łóżku. Plus jest taki, że dzisiaj jest już piątek, a ja nie mam gorączki. I oprócz osłabienia, lekkiego kaszlu i kataru nic mi nie dolega... Niedługo znowu zacznę biegać i jeździć:)

| 18:33 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj Niesamowita laurka. ;)

Dodam tylko, że "starzy" komentatorzy też wyczekują na kolejne wpisy - koledzy prosili, żebym przekazał. ;p ;))))
| 08:42 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj Ojej, aż nie wiem, co powiedzieć normalnie:) Dziękuję Ci bardzo za takie miłe słowa:) Aż mi się głupio zrobiło, że tak wpisów dawno nie dodawałam, więc zaraz coś naskrobię:) A górskie podjazdy kocham i jeśli tylko będę mieć kiedyś okazję, to przeprowadzę się bliżej gór- takie jest moje wielkie marzenie:) A póki co...szykuję się już na kolejne wakacje, żeby zdobyć kilka (naście?) nowych szczytów i przełęczy:) Pozdrawiam i zapraszam w nasze bardziej górzyste rejony:)
faraon87
| 22:23 poniedziałek, 16 lutego 2015 | linkuj Od bardzo dawna śledzę Twój blog i naprawdę przeżywam razem z Tobą wszystkie wyprawy i osiągnięcia (no właśnie, przepraszam, mówię na "Ty" a przecież nawet się nie znamy ;) Z drugiej strony jak mam nie znać osoby po przeczytaniu stu tysięcy jej fascynujących wpisów !? ). Jestem z Tobą w dużej mierze z jednego powodu: przez lata nie sądziłem, że ktoś dzieli ze mną najwspanialszą pasję, którą jest oczywiście odnajdywanie i zdobywanie (bez zatrzymań i jak najlepszym tempem oczywiście) wszystkich podjazdów w okolicy bliższej i dalszej! Znam kilku kolarzy, w różnym wieku, pałających się różnymi odmianami kolarstwa ale nie spotkałem nikogo innego, kogo "napędzają" w głównej mierze właśnie podjazdy, wszelkie ścianki a najlepiej wielogodzinne "wspinaczki" na rowerze. Im wyżej^ tym weselej! Jednak takie osoby istnieją jak się okazuje i cieszy mnie, że nie jestem w tym osamotniony :0) Nie chciałem nigdy zakłócać Ci bloga komentarzami, bo samo pisanie go pochłania wystarczająco wiele czasu, (żeby tu jeszcze czytać te wszystkie wpisy, phi...) ale w końcu urodziny ma się raz do roku więc chodź te życzenia postanowiłem napisać. Serdecznie zazdroszczę wszystkich wzniesień, które masz na co dzień i w weekendy możliwość pokonywać (ze znaną mi wspaniale przełęczą Karkonoską m.in.) i Życzę realizacji wszystkich założonych celów rowerowych! tak jak do tej pory zawsze się udawało. Pozdrowienia z nieco bardziej płaskiej Bydgoszczy :0)
| 20:32 poniedziałek, 16 lutego 2015 | linkuj Ale niespodzianka!:) Dziękuję!!:)
faraon87
| 23:50 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
| 12:46 piątek, 13 lutego 2015 | linkuj Ale mnie w tamtym momencie było baardzo gorąco:) W kapturze to bym się zagotowała:)
Mazgaj | 17:30 środa, 11 lutego 2015 | linkuj Właśnie, załóż ten kaptur bo aż mi się zimno zrobiło! :)
| 19:38 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj To nie tak jak myślisz, Morsie;)
| 23:06 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj To czemu popylałaś z gołą głową i bez rękawiczek? Trudno się dziwić ww. konsekwencjom...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ntree