• Aktywność Narciarstwo

Taką zimę to ja lubię!

Sobota, 17 stycznia 2015 · dodano: 23.01.2015 | Komentarze 7

Kiedy w Legnicy smutno, szaro i deszczowo- ja mam na to swój sposób! Wystarczy tylko przekonać rodziców, zapakować narty do bagażnika i pojechać do Jakuszyc:)

A w Jakuszycach zima na całego. Zupełnie inny świat!:)

Najpierw biegniemy pod Cichą Równię, a potem odbijamy do Chatki u Robaczka. Niestety Robaczek jest chory, więc nie udaje nam załapać się ani na gorącą czekoladę ani na jego pyszne ciasto...

Trochę jestem odwodniona, w dodatku buty obcierają nogi- ale to nic:) Jest tutaj tak pięknie:) Prawdziwa zima i do tego jeszcze sypie śnieg. Obkleja mi rzęsy, aż żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia:)

Z Chatki podbiegamy jeszcze raz pod Cichą Równię, a potem już zjeżdżamy na Polanę Jakuszycką.

Zdjęcie na razie tylko jedno. Jak będę mieć więcej to jeszcze wstawię:)

| 12:53 piątek, 13 lutego 2015 | linkuj Cześć Maju!:)
| 12:51 piątek, 13 lutego 2015 | linkuj Rambo, na pewno wpadnę kiedyś na Sowę i jeszcze okolice Kłodzka chcę obczaić:) Mogłeś napisać, że do Jakuszyc jedziesz:) Ja też kiedyś Maję spotkałam, ale tak szybko ciśnie, że mogłam jej tylko co najwyżej pomachać:)
Maja | 17:32 środa, 11 lutego 2015 | linkuj O kurczę, nie poznałam... ;(
ramborower
| 20:21 niedziela, 8 lutego 2015 | linkuj Dobry...byłem na weekend w Jakuszycach i spotkałem Maję W. :) oczywiście na biegówkach.
ramborower | 16:30 poniedziałek, 26 stycznia 2015 | linkuj To wpadaj na W. Sowę na narty.
| 19:39 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Hihi:) Ja też tam byłam w niedzielę, ale Cię nie widziałam:) Napisz następnym razem- może uda się gdzieś spotkać na trasie:)
ramborower
| 07:08 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj O proszę- byłem, ale w niedzielę - ale widziałem twoje ślady ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obser