Ślizgawica

Wtorek, 6 stycznia 2015 · dodano: 11.01.2015 | Komentarze 2

Krótko, bo przez cały czas trzeba było uważać na lodowe kałuże i szklankę na drogach.  Wczoraj intensywne opady deszczu, a rano niezła ślizgawka... Coś ta zima marudna i niezdecydowana w tym roku... Już by lepiej porządnie sypnęła śniegiem:)

Już na samym wale prawie zaliczam glebę na zamarzniętej kałuży.... Jadę więc dość powoli- chwila nieuwagi i może się to zakończyć twardym lądowaniem- po ostatnich dwóch, dość bolesnych glebach na lodzie (piszczel boli do dzisiaj) jakiś lekki lęk we mnie siedzi. Im wolniej jadę, tym mniej jestem rozgrzana i szybciej marzną mi zwłaszcza palce u rąk.

Razem z Jarkiem robimy więc krótką rundę do Starego Jawora, a potem wracamy przez Męcinkę i Przybyłowice..W Chełmy nawet się nie zapuszczamy- tam to dopiero musi być ślisko!

Do Legnicy wracam w niezbyt optymistycznym nastroju- ani to fajna wycieczka ani trening....Jedyny plus to taki, że Garmin działa i mogłam go dzisiaj przetestować:) Już mi się podoba!:) Nie mogę się doczekać kolejnych, dłuższych wypadów, żeby sprawdzić inne funkcje:)

| 19:13 czwartek, 22 stycznia 2015 | linkuj Myślałam o oponach z kolcami, ale na razie na liście wydatków są bardziej niezbędne rzeczy:)
tobo
| 20:39 środa, 21 stycznia 2015 | linkuj Dlaczego nie zaopatrzysz się w opony z kolcami? Koszt może wysoki ale koszt leczenia i problemy po wypadkach to dopiero przeszkoda, nie tylko w rowerowaniu.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziena