• Aktywność Narciarstwo

Nocna jazda

Poniedziałek, 5 stycznia 2015 · dodano: 11.01.2015 | Komentarze 3

Pierwszy od roku wypad na biegówki i pierwszy mój w życiu bieg na nartach nocą.

Coś pogoda w styczniu nas nie rozpieszcza- jak nie lód to wichury i deszcze. Na szczęście w górach leży już trochę śniegu, więc można przynajmniej tam się trochę wyszaleć:)

Nie miałam za bardzo z kim jechać w poniedziałek na biegówki, ale w końcu udało mi się przekonać rodziców do nocnego wypadu. Z czołówkami na głowach pobiegliśmy sobie lajtową trasą do Orlego i z powrotem. Niby krótka i mało wymagająca trasa, a zakwasy męczyły mnie później jeszcze przez 5 dni:)

Śnieg padał intensywnie...Do tego ta cisza, spokój, błyszczący w świetle latarek śnieg i pełnia księżyca- bajka po prostu! :)

Zdecydowanie trzeba takie wypady jeszcze powtórzyć- zwłaszcza w środku tygodnia, po pracy, kiedy i tak już jest ciemno:)

adhed
| 22:36 czwartek, 15 stycznia 2015 | linkuj Ekstra, ja uwielbiam biegówki. Póki co tej zimy warunki w Jakuszycach są lepsze niż rok temu i jeździ się super. Szkoda, że teraz mam trochę daleko do Szklarskiej, ale myślę, że w lutym pojadę tam jeszcze kilka razy :-) Radocha z jazdy jest ogromna
| 16:29 niedziela, 11 stycznia 2015 | linkuj Niestety już trochę mniej, bo przyszła wczoraj odwilż i cały dzień padało:( Na szczęście śnieg się nawet utrzymał i znowu zaczyna sypać:)
Ksiegowy
| 15:45 niedziela, 11 stycznia 2015 | linkuj ALe fajnie ile wy tam śniegu macie;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miesc