Mission completed!!

Środa, 31 grudnia 2014 · dodano: 31.12.2014 | Komentarze 17

Udało się!! 12 tysięcy w 12 miesięcy! :)  Przy okazji udało mi się  wykonać Strava Rapha Challenge Festive 500 :)

500 km od Wigilii do Sylwestra. To nie był łatwy tydzień. Co chwilę los rzucał mi pod koła kłody- silne wiatry, 10- stopniowe mrozy, lód, gleby, ból brzucha, śnieg- ale nie poddałam się i dopiełam swego:)

Moje 12 tys. świętowałam podczas Sylwestra na Górzcu w superowym towarzystwie Ani, Jarka i Piotrka.

Coś tutaj się nie zgadza. Znajdźcie cztery szczegóły;)

Jarek miał po drodze malą awarię:

W Męcince kupujemy ruskiego sikacza za 4, 40 zł i ciśniemy na Górzec:)

Ninja atakuje ! :) Ania na lajcie łyka śniegowy podjazd:

Na szczycie, rozpoczynamy imprezę przy kapliczce:)  Jarek rozpala ognisko w ciągu kilku sekund i możemy się trochę rozgrzać. A ciepło nie jest- mimo, że 2 st. na plusie, to wieje zimny, dość przenikliwy wiatr. Ale i tak jest fajnie!:)

Dobra! Koniec tej posiadówy! Trzeba się zabrać za szampana! :) Niestety Piotrek nie otworzył go tak spektakularnie ja ja ;)

Czas wznieść toast!

Siup!:)

I  rozgrzani lecimy na dół :)

Chyba za mocno nasunęłam sobie na twarz buffa albo wypiłam za dużo szampana, bo na samej już końcówce zjazdu zaliczam nieprzyjemną glebę na lodzie:)
A tak na poważnie, to popełniam głupi błąd techniczny- podczas hamowania wpadam w poślig i zamiast puścić hamulce, to dociskam je jeszcze bardziej, aż tracę kontrolę nad rowerem. Najgorsze jest to, że podczas upadku uderzam boleśnie piszczelem o róg kierownicy.  I to jakieś 15 km przed zaplanowanymi 12 tysiącami! Uff.... Na szczęście to tylko stłuczenie i mogę kontunuować jazdę (teraz wyrosła mi w tym miejscu mała gula, ale powinno szybko przejść;).

Podczas powrotu do Legnicy Piotrek rozpoczyna sprint do Legnicy i muszę trochę przycisnąć- nie ma że noga boli!:)

Na skrzyżowaniu rozstaję się z Piotrkiem i Anią. Razem z Jarkiem jadę dokręcić kilometry do Rapha Challenge. Tak naprawdę nie musiałabym, ale niestety mój telefon gubił czasami sygnał na trasie i 15 km mi się nie nagrało..

Jedziemy jeszcze kawałek w stronę strefy i zawracamy. Po drodze ktoś trąbi na nas autem. Już mamy coś powiedzieć,ale okazuje się, że to Ewelina! :) Składamy sobie noworoczne życzenia i jedziemy do Legnicy.

Dzisiaj w Sylwestra odpoczywam. Pełen relaks. Należy mi się po tak wyczerpującym tygodniu!:)

Życzę Wszystkim w Nowym Roku:  dużo zdrowia,  tysięcy kilometrów, super zabawy na rowerze, spełnienia marzeń, ciekawych wyzwań, cudnych widoków, wypasionych wycieczek, wielu niezapomnianych ale przyjemnych przygód, mega podjazdów; ekstremalnych, hardkorowych wyczynów rowerowych i zero awarii;)

Marek87
| 19:41 niedziela, 11 stycznia 2015 | linkuj Zdrowo! 12 tys km w roku to nie przelewki! Gratulacje! Bardzo miły wypad na zakończenie roku ;). Pozostaje również życzyć jeszcze większych wrażeń na rowerze i niezapomnianych sytuacji w następnym roku!
ps. Zabawa z otwieraniem szampana to niczym igranie z bombą ;). Bardzo emocjonujący film na youtube. Nieźle się uśmiałem, szczególnie z końcówki :).
Pozdrawiam.
| 20:44 sobota, 10 stycznia 2015 | linkuj Goofy, dzięki:)

Grzesiu, no prawie- bo ma to brzydkie bicie na ramie, ale i tak świetnie się sprawuje:)
ZXG
| 10:50 czwartek, 8 stycznia 2015 | linkuj 12000 na MTB brzmi niesamowicie!
Cube też sobie poradził bez szwanku, widać porządna maszyna :)
Goofy601
| 10:41 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj Gratulacje!!! :D
| 14:53 sobota, 3 stycznia 2015 | linkuj No nie, chodziło mi o ten rok oczywiście:) Każdego roku staram się podwyższać sobie poprzeczkę:)
MaxLca
| 14:40 sobota, 3 stycznia 2015 | linkuj W przyszłym? Wiec w obecnym odpoczywasz :)
ramborower
| 12:00 sobota, 3 stycznia 2015 | linkuj :) najpierw pokaż co w tym roku się da zrobić ;)
JPbike
| 18:33 piątek, 2 stycznia 2015 | linkuj Ode mnie też gratulacje :) Twardzielka z Ciebie !
| 16:51 piątek, 2 stycznia 2015 | linkuj Jejku, dzięki wielkie! :) Postaram się w przyszłym roku zrobić jeszcze większe wyzwania:)
waldezk
| 07:00 piątek, 2 stycznia 2015 | linkuj Brawo, gratulacje !!!
ramborower
| 23:21 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Super- mam nadzieję, że w tym roku będzie więcej :)
daniel3ttt
| 18:44 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Wielkie gratulacje
Mamir
| 18:08 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Gratuluje wykonania misji. :)
MaxLca
| 17:38 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Jesteś wielka! Gratulacje
starszapani
| 08:55 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Super, udało Ci się dokręcić :))) Gratuluję :) Ja sobie odpuściłam przez niedawną kontuzję łydki, ale jeździć nie przestaję, szczególnie, że mój fizjoterapeuta kazał mi jeździć :) Także nie mam wyjścia :) Wszystkiego dobrego w nowym roku :)
gello1
| 20:53 środa, 31 grudnia 2014 | linkuj BrAwO!!!!
Kowalskivp
| 20:24 środa, 31 grudnia 2014 | linkuj Gratuluję!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wskie