Szutry na dokładkę

Niedziela, 2 listopada 2014 · dodano: 04.11.2014 | Komentarze 5

Wczorajsza trasa tak mi się spodobała, że postanowiłam dzisiaj ją powtórzyć. Najpierw lasek koło huty i dojazd polnymi drogami do Leszczyny. Asfalty ograniczam do minimum- lepiej nie ryzykować w tym okresie, zwłaszcza, że w mediach ciągle trąbią o pijanych kierowcach. Potem robię podjazd przez las na lotnisko. Jest tak gorąco, że rozbieram się do krótkiego rękawka. Ale czad! :)  Coś czuję, że tegoroczna zima będzie wyjątkowo ciepła:)

Piękna, złota jesień:

Nie mogło też zabraknąć selfie;) Rudy rydz, a i w tych okularach jesień wydaje się jeszcze bardziej złota:)

Z lotniska zjeżdżam do Kondratowa, a potem przez leśny skrót wbijam do Muchowa.  Widoczność dzisiaj była rewelacyjna! Zdjęcie tego może nie oddaje, ale Karkonosze prezentowały się dzisiaj obłędnie!:)

W Muchowie ponownie odbijam w teren, którym dojeżdżam już prawie do samego Myśliborza. W wąwozie jak zwykle chłodno. Szybko się jednak rozgrzewam na dość krótkim, ale bardzo sztywnym podjeździe. Przyjechałam tutaj specjalnie, aby podziwiać wąwóz w jesiennych barwach:

Dzień się powoli kończy. Pora zawijać do domu. Wracam szutrami przez Męcinkę. Tuż przed Warmątowicami wyprzedza mnie rowerzysta. Siadam mu na kole, ale niestety udaje mu się mnie urwać;/  Duma trochę cierpi ale, nic to. Po chorobie i wczorajszej wycieczce nie mam dzisiaj siły na wyścigi i sprinty- za mało pary w nogach.

A tymczasem koty korzystają jak mogą z tej pięknej pogody i wygrzewają się na słońcu:

Pogoda w ten weekend jak na zamówienie! Udało się pokręcić i naładować pozytywną energią do kolejnego, tym razem długiego weekendu:)

z1b1
| 09:57 środa, 5 listopada 2014 | linkuj Pogoda na razie dopisuje to i trasy ciekawe zaliczasz. Jesienią podoba mi się to że kolory liści i otaczającej przyrody dają niesamowite wrażenie :)
Pozdro!!!
Kot
| 06:36 środa, 5 listopada 2014 | linkuj Tak, tak, koty korzystają z dobrej pogody i ciszeszą się z każdego promyka słońca :). Piękną pogodę trafiłaś 2 listopada. Twoja złota jesień - jak z obrazka. U mnie w ten dzień była gęsta mgła.
Pozdrawiam/Kot :)
romulus83
| 22:32 wtorek, 4 listopada 2014 | linkuj Coś tam dzisiaj w tv bajali, że jakoby grudzień na poziomie +12 st. C ma być, i styczeń podobnie. A zima ma trwać dwanaście godzin. :(
| 19:14 wtorek, 4 listopada 2014 | linkuj Pięknie się prezentuje jesień przez takie szkła:) Co ciekawe, mam jeszcze dwa rodzaje wymiennych szkieł do tych okularów, ale preferuję żółte, bo ani do ciemnych ani przezroczystych nie mogłam się przyzwyczaić:) A w żółtych kolory są takie jaskrawe i ciepłe- zwłaszcza zieleń. Gorzej z niebieskim- łatwo pomylić szlaki;)

Rudy jest spoko:) Gdyby napis mnie raził to bym sobie przecież takiego kasku nie zamówiła :)
| 15:19 wtorek, 4 listopada 2014 | linkuj A pstryknij kiedyś widok zza takich okularów, bo ciekawm, jak jesień musi przez nie wyglądać.
Z tym "RUDY"-m to dotąd zagryzałem zęby i kły, ale już nie daję rady ;) -naprawdę nie razi Cię ten napis?? o_O

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eczes