Dojazdy do pracy i 10 tys. stuknęło!!:)

Środa, 22 października 2014 · dodano: 22.10.2014 | Komentarze 8

Wpis wrzucam wyjątkowo z dwóch powodów. Po pierwsze stuknęło mi już 10 tys. km w tym roku z czego bardzo się cieszę,  ale kręcę dalej, żeby pobić mój rekord życiowy:) Po drugie, potrzebuję głosów na konkurs filmowy dla przedszkolaków:) Film nakręciłam sama i również się w nim przewijam:) Nie lubię takich konkursów, bo polegają na liczbie głosów, ale może ktoś kto tutaj zagląda wejdzie i zagłosuje:) Można głosować raz dziennie przez tydzień;)

FILMIK NA KONKURS :)

| 08:11 sobota, 25 października 2014 | linkuj Dziękuję:)

Trochę ciężko będzie z pobiciem tego rekordu, bo zaczyna się sezon chorobowy i właśnie dopadła mnie jelitówka;/ Ale będę się starać jak mogę:)
| 15:33 czwartek, 23 października 2014 | linkuj @Emi, rekord jest w profilu Bożenki:
"Największy roczny dystans: 11 tys km (2012 r.)" ;p
ogólnie ten profil to godna polecenia lektura. ;))
z1b1
| 12:47 czwartek, 23 października 2014 | linkuj Gratuluję dystansu i życzę pobicia rekordu życiowego :)
Sympatyczny filmik, sam pamiętam jak kiedyś nas uczono posługiwania się szczoteczką ;)
głos oczywiście oddany :D
lea
| 06:51 czwartek, 23 października 2014 | linkuj Ale wypasione szczoteczki mają!!! :-)
Gratuluję 10 kkm po raz wtóry i ciekawam jaki to ten Twój rekord do pobicia jest.
Oczywiście głosować będę!
Gość | 22:21 środa, 22 października 2014 | linkuj Można, można tylko trzeba głosować przez tora ;) Troszkę głosów nabiłem jak będę miał chwilkę to pomogę.
ramborower
| 18:37 środa, 22 października 2014 | linkuj o jejku....kto jeszcze w tych czasach myje zęby ? Ja tam wolę rowerem pojeździć :p
| 18:25 środa, 22 października 2014 | linkuj PS. są szczoteczki dla małych dzieci z "płaskorzeźbą" morsa :D zorganizuj takie do swojego przedszkola. ;))
| 18:11 środa, 22 października 2014 | linkuj Filmik sympatyczny, ale jeszcze przeglądnę konkurencję.... hahaha ;) oczywiście, że głos poszedl, a nawet próbowałem podawać różne adresy @, ale się nie da, bo wykrywają po adresie IP. ;]
No ale można glosować w pracy. ;]

Graty za 10k. ;p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oryna