Szybka rundka po pracy

Wtorek, 19 sierpnia 2014 · dodano: 30.08.2014 | Komentarze 4

Szybka rundka po pracy na Stanisławów przez Babin i Winnicę i powrót tą samą drogą. Nawet ładna średnia mi wyszła 23 km/h, biorąc pod uwagę to, że w pierwszą stronę miałam boczny lub twarzowy wiatr). Oczywiście, jak wracałam to wiatru już nie było- standard:)

A przejrzystość dzisiaj całkiem spoko- widok na Karkonosze z radiostacji:

| 05:07 wtorek, 2 września 2014 | linkuj Niedługo zmienię wygląd BS, więc już nie będzie takiej potrzeby;)
| 18:58 poniedziałek, 1 września 2014 | linkuj Albo jeszcze lepiej w Przesiece. ;)

To dla konsekwencji usuń sobie te terenowe kilometry, co masz wpisane, bo Ci zaniżają reputację. ;))
| 18:46 poniedziałek, 1 września 2014 | linkuj Moje marzenie:)

Nie wpisuję, bo nie byłam konsekwentna od początku;p- zresztą zawsze ciężko to dokładnie określić....
| 13:27 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj Byś mieszkała (i pracowała) w takiej Jeleniej Górze, to "szybkie rundki po pracy" kończyłyby się pewnie na Przeł. Karkonoskiej. ;D

Szkoda, że już nie wpisujesz liczby kilometrów w terenie...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zisie