• Sprzęt Bergamont

Relaks nad jeziorkiem:)

Niedziela, 6 lipca 2014 · dodano: 07.07.2014 | Komentarze 5

Zbiorcze dojazdy nad jezioro, żeby złapać jeszcze trochę słońca przed wyjazdem:)

Mega stres mnie już dopada. Został tylko jeden dzień, a jeszcze tyle sprzątania, pakowania, załatwiania różnych spraw. Nie wiem jak to wszysko ogarnę:)

| 19:40 poniedziałek, 7 lipca 2014 | linkuj Zabrzmiało, jakby nie każdy mój komentarz był udany. ;p To tak (nie)prawdopodobne, jak nieudane zdjęcie Ciebie. ;D ;))
| 19:26 poniedziałek, 7 lipca 2014 | linkuj Haha! :)) To Ci się udało:) Na razie muszę się pakować;p
| 19:21 poniedziałek, 7 lipca 2014 | linkuj Nie krępuj się, już się przyzwyczailiśmy. ;)
| 19:14 poniedziałek, 7 lipca 2014 | linkuj Miałam jeszcze fotkę w ciemnych okularach, ale stwierdziłam, że to jest już zbyt lansiarskie;p
| 18:56 poniedziałek, 7 lipca 2014 | linkuj Lansik, konsekwentnie. ;))

Ogarnęłaś wyprawę do Norwegii to i tę ogarniesz. :)

Czekamy niecierpliwie na wypasioną relację. ;]

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa gowdu