• Sprzęt Bergamont

Piątek, 13 czerwca 2014 · dodano: 15.06.2014 | Komentarze 3

Dojazdy do pracy od poniedziałku do piątku.

To był szalony tydzień. Codziennie szkolenia, rady, zebrania- z domu wychodziłam o 5.00 i wracałam przed 19.00.  Cały czas na pełnych obrotach. Piłam po 3 kawy dziennie! Ale i tak dałam radę chociaż na chwilę spotkać się ze znajomymi:)....W sobotę odsypiałam za to cały dzień:) Na szczęście już teraz mogę wrzucić na pełen luz:)

We wtorek udało mi się wcześniej skończyć pracę i wyskoczyć pod wieczór z Jarkiem do Dunina. Jarek chciał przetestować pożyczony aparat, a ja chciałam przetestować nową bluzkę- firmy Karrimor:)

Koszulkę i jeszcze parę innych ubrań udało mi się dorwać po okazyjnej cenie w firmowym sklepie Karrimor- przecenioną z 23 na 7 funtów! Koszulka na żywo prezentuje się bardzo fajnie i myślę, że doskonale sprawdzi się podczas upałów, bo jest bardzo przewiewna- tak naprawdę przeznaczona jest do biegania. Specjalny krój i konstrukcja bluzki pozwala na jazdę bez biustonosza. Mam już jedną różową koszulkę tej firmy i jestem z niej bardzo zadowolona, więc myślę, że z tą błękitną będzie podobnie:)

A tak koszulka prezentuje się z tyłu- jedyny minus to brak kieszonek:

Bluzka zdała test, a aparat, który pożyczył Jarek nie- może i zdjęcia robione lustrzanką wychodzą ładnie, ale na wycieczkach rowerowych to zupełnie niepraktyczne narzędzie.

W Duninie oczywiście nie mogło zabraknąć sesji z moimi zwierzaczkami. Wcinały marchewę, aż im się uszy trzęsły:)

Osioł ostro zacieszał:)

| 21:06 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj Tak naprawdę to Jarek chciał ten aparat przetestować na zwierzakach, ale ponieważ mam parcie na szkło, to wcięłam się na wszystkie zdjęcia:)
dna | 20:56 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj "Jarek chciał przetestować pożyczony aparat" i potrzebował do tego modelki, czy tak?
| 20:36 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj Ten ciemniejszy osioł wygląda jakby aż się rozpływał z radości. ;))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciwka