Czarny szlak

Niedziela, 8 czerwca 2014 · dodano: 15.06.2014 | Komentarze 0

Wieczorem skończyłam brać ostatnią dawkę antybiotyku. Z rana czułam się dobrze, więc postanowiłam, że wychodzę pokręcić sobie lajtowo po okolicy.

O 12.00 spotykam się w parku z Piotrkiem i Jarkiem. Jest upalnie. Samo południe to jednak nie najlepsza pora na jazdę:) Najpierw przez lasek koło Dunina, a potem asfaltami dojeżdżamy do Stanisławowa i za Pomocnem odbijamy na szutrówkę.

Wjeżdżamy na czarny szlak. Chcę pokazać Piotrkowi wytyczoną przeze mnie ścieżkę. Jadę przodem. Dojeżdżamy do kamienistego zjazdu. Zwalniam i krzyczę przez ramię, że tutaj trzeba trochę zwolnić i uważać. Zjeżdżam pokonując przeszkodę, kiedy słyszę za sobą głośne ŁUP! Nie muszę się nawet odwracać, żeby zorientować się, co się właśnie stało. Piotrek zaliczył lot przez kierę i twarde lądowanie na kamulcach. Na szczęście oprócz poobijanych kolan i łokcia nic poważnego się nie stało. Rower też cały:)

Po chwili dojeżdżamy do strumieni. Dzisiaj coś nie miałam flowa. Może to wina niedawno przebytej choroby? Nie wiem. Jeden ze strumieni przejeżdżam w sumie 4 razy. Za każdym razem coś mi nie wychodzi i gdzieś przy końcu się wypinam;/  Przejazd przez ostatni strumyk również muszę powtórzyć dwa razy.

Zatrzymujemy się pod barem w Myśliborzu. Kupuję sobie Tymbarka, otwieram....a pod nakrętką taki oto wymowny napis:)

A z Myśliborza wracamy już przez Stary Jawor do Legnicy.