• Sprzęt Bergamont

Do pracy

Piątek, 25 kwietnia 2014 · dodano: 02.05.2014 | Komentarze 3

Dojazdy do pracy od środy do piątku (23-25 kwietnia).

Cudownie jeździ się teraz z rana o 5.30! Można już jechać bez lampek, a czasem nawet w krótkich spodenkach:) Słońce zaczyna powoli wschodzić, a natura budzi się do życia- sarny i zające przebiegają mi drogę, ptaki radośnie świergocą, czasem z trawy poderwie się jakiś bażant, albo przeleci nade mną skowronek radośnie ogłaszając początek pięknego dnia! Aż chciałoby się popędzić gdzieś dalej niż tylko do pracy:)

A podczas powrotu z pracy zaciągam się cudnym zapachem rzepaku, kwitnących drzew oraz bzu, a także skoszonej trawy, które wydzielają teraz bardzo intensywny zapach, zwłaszcza po deszczu:)

W środę pojechałam dwa razy do pracy- za drugim razem na szkolenie. Zajeżdżam pod przedszkole na rowerze. Zazwyczaj nikt z rodziców mnie nie widzi, ale dzisiaj przyjechałam w godzinach odbioru dzieci. Muszę przyznać, że rodzice jak i dzieci pozytywnie odbierają te moje rowerowe dojazdy:) Wszyscy zawsze się uśmiechają i zagadują. Dzisiaj na przykład tato dziewczynki z mojej grupy powiedział, że już wie, czemu taka wysportowana jestem:)

A taki oto piękny rysunek narysował mi 6-letni Tymoteusz:) Prawda, że ma talent?:)

| 18:45 piątek, 2 maja 2014 | linkuj Ale czad! ;D Jakież ja mam wpływowe znajomości. ;))
| 14:26 piątek, 2 maja 2014 | linkuj Da się zrobić:) A w przyszłą zimę zrobię z dzieciaczkami pracę plastyczną z motywem Morsa;)
| 14:20 piątek, 2 maja 2014 | linkuj Poproś Tymona o narysowanie morsa na monocyklu bo już wykorzystałem wszystkie grafiki z internetów. ;D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oczyc