• Sprzęt Bergamont

Piątek, 18 kwietnia 2014 · dodano: 20.04.2014 | Komentarze 3

Dojazdy do pracy- w czwartek i w piątek. Za dużo nie pośmigałam, bo pogoda nie rozpieszczała...Ale za to spędziłam pracowity tydzień! :) Brak kręcenia trzeba sobie zrekompensować jakimś innym zajęciem;) A że święta coraz bliżej, to....

....zrobiłam wielkanocne kartki:

Pomalowałam jajka woskiem:

Upiekłam wielkanocne babeczki:

W międzyczasie wypadły Jarka urodziny, więc upiekłam mu taki oto prezent- tęczowy torcik z rowerowym akcentem:)

| 16:51 poniedziałek, 21 kwietnia 2014 | linkuj Dzięki:)

Musiały być- bo to był prezent dla babci:) Miałam w planach zrobienie pisanek z motywem rowerowym, ale niestety jajek już mi zabrakło;p Ale w następnym roku zrobię na pewno:)

Piotrze, pyszne to może i tak..ale jakie kaloryczne!:)
pioter50
| 13:07 poniedziałek, 21 kwietnia 2014 | linkuj Fantastyczne pyszności.
| 20:36 niedziela, 20 kwietnia 2014 | linkuj Wszystko słitaśne ;) tylko te pisanki - też nie musiały być konwencjonalne. ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obiek