Luźna przejażdżka po pracy

Piątek, 14 marca 2014 · dodano: 15.03.2014 | Komentarze 4

O 16.30 wychodzę z przedszkola i zastaję Olka na boisku. Umówiliśmy się dzisiaj na krótką przejażdżkę Trzeba korzystać z ostatniej chwili ciepła aż do zmroku:) Z Legnickiego Pola jedziemy w stronę Jawora.

Po drodze Olek zauważył taką oto śmieszną wysepkę na stawku z małą altanką:

Olek stwierdził, że musi tam ostro śmierdzieć latem:)

Dojeżdżamy do Jawora, przebijamy się przez miasto i główną drogą docieramy do Męcinki. Następnie odbijamy na Słup.

Słońce chowa się już za Górzcem:

Kiedy dojeżdżamy do Legnicy jest już po zachodzie i zapada mrok.  Szkoda, że na jutro takie fatalne prognozy, bo miałam już zaplanowaną super wycieczkę. Trudno, może za tydzień się uda...Przynajmniej udało się dzisiaj spędzić trochę czasu na rowerze:)

Ostatnio dziewczyny w pracy żaliły się, że niepotrzebnie myły w weekend okna, bo teraz ma padać. Ja nie umyłam okien, ale schowałam za to  trenażer:) Trzeba go będzie znowu wyciągnąć:)

| 19:07 czwartek, 27 marca 2014 | linkuj Haha, sprytnie wybrnęłaś. ;)
| 06:48 czwartek, 27 marca 2014 | linkuj No tak zwłaszcza zimą- taki domek dla morsa idealny:)

Hmm. Biorąc pod uwagę długość tamtejszych, polarnych nocy to by się w sumie nawet zgadzało:)
| 18:39 poniedziałek, 24 marca 2014 | linkuj "Najdłuższa wyprawa rowerowa: wzdłuż Norwegii (z Bergen na Nordkapp) - ponad miesiąc, 3 tys. km i 99% noclegów na dziko"
- 1% z trzydziestu kilku dni to wychodzi około 1/3 noclegu nie-na dziko. ;p
| 00:39 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj Ciekawy domek. ;) Z jednej strony byłby kłopot wyjeżdżać codziennie rowerem, ale za to blisko jest na plażę. ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zdraz