Jesień w Leszczynie i Stanisławowie

Piątek, 11 października 2013 · dodano: 24.10.2013 | Komentarze 1

W czwartek pojechałam poszukać jesieni w Myśliborzu. Teraz przyszedł czas na okolice Stanisławowa.

Wyjazd od razu po pracy. Już po wyjeździe z parku chwila przerwy, żeby nakarmić moje zwierzaki. Tym razem owca do mnie podeszła:)

Pogłaskać się jednak nie dała:( Ale czuję, że niedługo ją oswoję:)

Z Legnicy jedziemy przez lasek koło huty i dojeżdżamy do Dunina. Tutaj też musiałam na chwilę przystanąć:)

Osioł ucieszył się na mój widok:) Słodziak!!:)

Nie mogłam się więc powstrzymać i weszłam za ogrodzenie. Koza była bardzo natarczywa:)

Trochę podroczyłam się z osłem:) I jeszcze ten wzrok kozy:)

Dwa białe rumaki:)

Z Dunina jedziemy do Sichowa, gdzie wbijamy się w teren. Robimy podjazd do Leszczyny.

Nawet i ja czasami muszę pochylać głowę podczas przejazdów pod drzewami:)

Dojeżdżamy do ścieżki dydaktycznej w pobliżu Leszczyny. Udaje mi się zrobić fragment zjazdu. Dosyć trudny, bo pomimo zaciśniętych hamulców zsuwam się z rowerem tak, że ledwo wyhamowuję przed drzewem:)

A teraz komentuję mój zjazd:)

I czas na kolejne szaleństwa i zjazdy wśród liści:)

Dojeżdżamy do Leszczyny. Na kawę nie ma już czasu, więc podjeżdżamy terenem na radiostację.

Chwila przerwy na szczycie...

....i zjeżdżamy terenem do Sichowa. Nawet zdążyłam się trochę ubłocić:)

Powrót przez Dunino i lasek. A na zakończenie jeszcze mały wyścig:)