• Sprzęt Józek

Piątek, 4 października 2013 · dodano: 06.10.2013 | Komentarze 7

Dojazdy do pracy z całego tygodnia. Było bardzo wietrznie,czasem zimno, ale nie padało i mogłam spokojnie dojeżdżać do pracy:)
Do czwartku jeździłam jeszcze na Józku, a potem odebrałam Bergamonta po serwisie koła. Na szczęście nie trzeba było kupować innego, bo udało się je jakoś wycentrować:)

Bergamont coś jednak pechowy- w czwartek wieczorem potknęłam się o niego w przedpokoju, rozbiłam kubek, który niosłam akurat w ręce i rozcięłam sobie dłoń, a przy okazji upadłam na zbite wcześniej już kolano;/ Mam jednak nadzieję, że ten rower już swój limit pecha wyczerpał:)

W środę po pracy udałam się na poszukiwania jesiennych skarbów:

Jesień już jedzie!:) W czwartek organizowałam Dzień Pieczonego Ziemniaka i przebrałam się za Jesień;)

monikaaa
| 21:24 niedziela, 6 października 2013 | linkuj Koniecznie zrób Józkowi zdjęcie przed liftingiem, a potem po. Najlepiej w tym samym miejscu i takiej samej pozycji, żeby wyszło ładne porównanie. :P
| 19:47 niedziela, 6 października 2013 | linkuj Morsie, zapomniałam zmienić, bo wpisuje mi się automatycznie:) No skandal, wiedziałam, że Ci się to nie spodoba,ale powiem Ci, że dzieci lubią zimę:)

Józkowi ściągnęłam błotniki, bo zapychały się w zimie śniegiem i koła przestawały się kręcić;/ Ale, już niedługo Józek totalnie zmieni swoje oblicze:D Na razie zdradzę tylko tyle, że zostanie wyposażony nie tylko w nowe błotniki, ale zmieni także kolor ramy:)

Gość | 19:12 niedziela, 6 października 2013 | linkuj Widzę, że Józek zgubił po drodze błotniki:) Jakoś tak łyso i mało klasycznie wygląda:)
| 19:10 niedziela, 6 października 2013 | linkuj No to skandal! ;)

PS. zawyżasz sobie przebieg Cube`a którym nie jeździłaś. ;p
| 18:54 niedziela, 6 października 2013 | linkuj Na szczęście moja droga z pracy do domu to większości szutry i wioski:)

Niestety nie przebiorę się za Panią Zimę, bo nie świętujemy w szkole nadejścia zimy;) Są dni wiosny, festyny letnie- ale z okazji nadejścia zimy nic się nie organizuje.
wirusek81
| 18:48 niedziela, 6 października 2013 | linkuj ALE PIĘKNA JESIEŃ :) !
| 18:47 niedziela, 6 października 2013 | linkuj Cóż za odmiana! :> I po mieście też tak jechałaś? :> A Zimą też się przebierzesz - za Panią Zimę? :> Np. motyw Pani Zimy na MTB z kolcowanymi oponami - to bym chyba aż dał sobie na pulpit. :D

PS. fajnie kontrastujesz z kukurydzą. ;))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mmyta