• Sprzęt Józek

Piątek, 13 września 2013 · dodano: 14.09.2013 | Komentarze 3

Dystans uwzględnia dojazdy do pracy z całego tygodnia. Na szczęście obyło się bez jazdy w deszczu. Powoli kompletuję sobie odpowiednie ubranie na rower. Niedługo Józio zostanie odstawiony trochę na bok:( Ale będzie za to dojeżdżać do miasta i na zakupy:) Do pracy natomiast będę się wozić na rowerze górskim mojej mamy. Stwierdziłam że dojazd 8,5 km do pracy Józkiem (z czego połowa to szutrowa i brukowana albo dziurawa nawierzchnia)to nie najlepszy pomysł.

A tak prezentuje się mój nowy rower roboczy:)

W piątek pojechałam jeszcze do galerii zupełnie nieprzygotowana na deszcz. Jak się rozpadało, tak siedziałam uwięziona w sklepie, aż przed 21.00 wpadłam na genialny pomysł: kupiłam dobrą parasolkę, włożyłam reklamówki do butów, wsiadłam na Józia i pomknęliśmy przez wyludnioną, czarną i deszczową Legnicę. Całkiem przyjemnie się jechało- na ulicy pustki. Można było sobie śpiewać deszczowe piosenki- swobodnie jak pod prysznicem:)

| 21:31 niedziela, 15 września 2013 | linkuj Na podjazdach to ja sobie nucę: "jeszcze trochę, dam rady".
Melodia jakakolwiek. ;)
| 08:34 niedziela, 15 września 2013 | linkuj No nie wiem,czy chciałbyś usłyszeć- jak skowronek to ja nie śpiewam;)

A śpiewanie piosenek to mój sposób na niepogodę,nudną drogę lub podjazd - od razu się weselej robi:)
| 18:47 sobota, 14 września 2013 | linkuj Wysokie morale nawet w deszczu - to się nawet u rowerowych fanatyków rzadko spotyka. :))
Chciałbym zobaczyć (i usłyszeć) ten motyw z deszczowymi piosenkami. :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciamo