Sudety- dzień 3

Niedziela, 18 sierpnia 2013 · dodano: 29.08.2013 | Komentarze 2

Do południa siedzimy w pokoju. Jarka lekko pobolewa kark i nie ma jeszcze siły na mocne trasy w terenie, a ja czekam, czy uczulenie już na pewno nie wróci. Około północy skóra przestała mnie swędzieć, a rano po pęcherzach i zaczerwienieniach nie było już śladu:)

Około godziny 14.00 jedziemy przez Nowy Gierałtów i wbijamy się na ładne, leśne, szutrowe ścieżki. Robimy sobie podjazd na 900 metrów, a potem zjeżdżamy z powrotem do wioski.

Na asfalcie zaczynam robić sprint, kiedy nagle…jakiś bąk, lub osa, wpada na mój lewy kciuk i boleśnie mnie gryzie w palec;/ Zatrucie pokarmowe, wysypka, upadek, a teraz to..chyba wyczerpałam już limit pecha w trakcie ostatnich wypadów;)

Łukasz szybko ciśnie do naszego pokoju po Fenistil, a ja schodzę z roweru i czekam na maść. Smaruję ukłucie i już powoli dojeżdżam na miejsce. Mam nadzieję, że nie spuchnie mi ręka, bo na jutro planowaliśmy dłuższą, mocniejszą trasę;/

Końcówka dnia jest już jednak o wiele przyjemniejsza. Robimy sobie na grillu pyszne pstrągi i oglądamy film do późnej nocy:). Taki lajcik czasem też jest potrzebny:)

Podjeżdżamy....

I zjeżdżamy:)

Łukasz napina swoją boską łydkę i odstawia mnie na końcówce podjazdu:)

A na zjeździe dostaję fory i jadę pierwsza:)

A na koniec zdjęcie kotka;)