Wrzesień, 2014

Średnio na aktywność:93.93 km
  • Sprzęt Bergamont

Piątek, 12 września 2014 · dodano: 15.09.2014 | Komentarze 2

Dojazdy do pracy od poniedziałku do piątku z jednym dojazdem autem po drodze, kiedy w czwartek się rozpadało.

Samotny wypad do Jakuszyc

Niedziela, 7 września 2014 · dodano: 07.09.2014 | Komentarze 6

Ostatnio miałam dość długą przerwę, więc na rozgrzewkę postanowiłam pojechać sobie do Jakuszyc. W sumie to planowałam mocniejszą trasę, ale nie dałam rady wstać o 3.00- leń straszny mnie ogarnął i ostatecznie wyjechałam z domu dopiero przed 7.00:)

Najpierw asfaltami przez Stanisławów i Muchów na Kapellę. Na dzisiaj zapowiadali burze. Obczajam, jak wygląda niebo od strony Jelniej. Jest ok, więc mogę jechać dalej. Do Piechowic dojeżdżam dość ruchliwą szosą i szybko odbijam w teren. Jadę szlakiem rowerowym Pod reglami. Bardzo przyjemne, szutrowe ścieżki.

Czasem zza drzew wyłonią się Karkonosze...

......a czasem Izery:

Terenem dojeżdżam do Jakuszyc i odbijam na ścieżkę w kierunku schroniska Orle, a potem już na Chatkę Górzystów:

Jakoś tak mało dzisiaj rowerzystów na polanie:

Pod chatką zaczepiam trójkę rowerzystów i proszę, żeby kupili mi wodę. Chwilę rozmawiamy o rowerach. Po chwili pada pytanie, skąd przyjechałam. Mężczyźni są w  szoku, że dotarłam  tutaj sama z Legnicy:) Czas mnie jednak goni, żegnam się i jadę z powrotem w kierunku Polany Jakuszyckiej:

I obowiązkowa fotka nad Izerką:

I jeszcze ja- coś średnio mi wychodzą selfie na tym telefonie:)

A z Jakuszyc dojeżdżam już asfaltem do Jeleniej i ponownie robię podjazd pod Kapellę. Ostatni rzut oka na Karkonosze:

Nad Kapellą zawisły czarne chmury. Nie robię więc przerwy, tylko od razu zjeżdżam do Starej Kraśnicy. W oddali błyskawice przecinają niebo. Na szczęście tym razem mi się upiekło- burza mnie nie złapała:)

Powrót już standardowo przez Chełmiec, a potem szutrami do Legnicy.
Kategoria Izery, Ponad 200

Krótko i burzowo

Sobota, 6 września 2014 · dodano: 15.09.2014 | Komentarze 1

Chociaż pogoda zachęcała do jazdy, to postanowiłam wyjść na rower dopiero po południu. W tym roku nie opuściłam prawie żadnego wyścigu XC kobiet na żywo. Tym bardziej musiałam obejrzeć zawody Mistrzostw Świata, które rozpoczynały się o godz. 12.00. Niestety, Maja złapała kapcia....Wielka szkoda, bo na pewno byłaby na podium:( Wkurzyłam się bardzo. Żeby jakoś rozładować negatywne emocje, postanowiłam wyjść na rower. Lajtowym tempem, bo jutro planuję długodystansową trasę. Jednak już za Warmątowicami usłyszałam grzmoty, a niebo nad Chełmami zrobiło się granatowe. Odpuściłam sobie dalszą jazdę i wróciłam do Legnicy, zahaczając jeszcze po drodze o myjnię.

• Sprzęt Bergamont

Piątek, 5 września 2014 · dodano: 08.09.2014 | Komentarze 1

Dojazdy do pracy od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem wtorku, kiedy lało cały dzień. W czwartek za to pojechałam dwa razy, bo jeszcze na zebranie z rodzicami.

W przyszłym tygodniu omawiamy zasady ruchu drogowego. W trakcie poszukiwań materiałów na zajęcia, natrafiłam na takie coś- myślę, że może się przydać:)