Samotny wypad do Jakuszyc

Niedziela, 7 września 2014 · dodano: 07.09.2014 | Komentarze 6

Ostatnio miałam dość długą przerwę, więc na rozgrzewkę postanowiłam pojechać sobie do Jakuszyc. W sumie to planowałam mocniejszą trasę, ale nie dałam rady wstać o 3.00- leń straszny mnie ogarnął i ostatecznie wyjechałam z domu dopiero przed 7.00:)

Najpierw asfaltami przez Stanisławów i Muchów na Kapellę. Na dzisiaj zapowiadali burze. Obczajam, jak wygląda niebo od strony Jelniej. Jest ok, więc mogę jechać dalej. Do Piechowic dojeżdżam dość ruchliwą szosą i szybko odbijam w teren. Jadę szlakiem rowerowym Pod reglami. Bardzo przyjemne, szutrowe ścieżki.

Czasem zza drzew wyłonią się Karkonosze...

......a czasem Izery:

Terenem dojeżdżam do Jakuszyc i odbijam na ścieżkę w kierunku schroniska Orle, a potem już na Chatkę Górzystów:

Jakoś tak mało dzisiaj rowerzystów na polanie:

Pod chatką zaczepiam trójkę rowerzystów i proszę, żeby kupili mi wodę. Chwilę rozmawiamy o rowerach. Po chwili pada pytanie, skąd przyjechałam. Mężczyźni są w  szoku, że dotarłam  tutaj sama z Legnicy:) Czas mnie jednak goni, żegnam się i jadę z powrotem w kierunku Polany Jakuszyckiej:

I obowiązkowa fotka nad Izerką:

I jeszcze ja- coś średnio mi wychodzą selfie na tym telefonie:)

A z Jakuszyc dojeżdżam już asfaltem do Jeleniej i ponownie robię podjazd pod Kapellę. Ostatni rzut oka na Karkonosze:

Nad Kapellą zawisły czarne chmury. Nie robię więc przerwy, tylko od razu zjeżdżam do Starej Kraśnicy. W oddali błyskawice przecinają niebo. Na szczęście tym razem mi się upiekło- burza mnie nie złapała:)

Powrót już standardowo przez Chełmiec, a potem szutrami do Legnicy.
Kategoria Izery, Ponad 200

| 06:21 wtorek, 9 września 2014 | linkuj Rambo, niee wszystko jest proporcjonalne-jedyne nad czym muszę popracować to większe umięśnienie rąk:)

Mors, jeżdżę na stojąco, ale za bardzo to nic nie daje- pomaga mi tylko mój krem, ale jakoś zawsze o nim zapominam:) A na Szkolną przyjdzie jeszcze czas:)
| 15:32 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Może jeździj trochę na stojąco, przynajmniej krótkie odcinki co jakiś czas, powinno trochę pomóc.

PS. szkoda, że "po drodze" nie machnęłaś karpaczańskiej ul. Szkolnej. ;>
ramborower
| 14:16 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj ....więc czeka Cię operacja plastyczna rąk (wydłużanie ramion + naciąganie palców ) . Piękny wyjazd- ale ja bym tyle nie usiedział na rowerze :). Wpadnij kiedyś do nas na weekend :)
| 06:39 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj :)) A mi się marzą wypady w mocniejszy teren, ale coś ostatnio ciężko o transport i osoby chętne do jazdy.... Hmm. Może powinnaś pójść do ortopedy z tym kolanem albo do jakiegoś fizjoterapeuty? Widziałam też, że często niektórzy sportowcy mają ponaklejane na kolanach takie specjalne "naklejki".

Morsie, no bo ja nie robiłam żadnych przerw no i w sumie to jadłam bułki:) Raz na Kapelli 10 minut na zjedzenie bułki, a drugi raz - 20 minut pod Chatką i tyle:) A zmęczenie, jak zmęczenie- gorzej z obtarciami, ale to u mnie ostatnio standard, więc nie ma co narzekać:)
Noo coś w tym jest:)...i jeszcze za małe palce, bo nie mogę na odwróconym telefonie trafić w aparat:)
| 20:40 niedziela, 7 września 2014 | linkuj Opis jak do wypadu po bułki do sąsiedniej parafii ;D (ani słowa o zmęczeniu, odpoczynkach itp.). Na szczęście zdjęcia nadrabiają. ;)

A na selfie po prostu masz za krótką łapkę. ;)
lea
| 20:07 niedziela, 7 września 2014 | linkuj Szalejesz Mała!! Piękna wycieczka.
Też mi się znów zaczynają marzyć dłuższe dystanse, ale cholernie się boję o swoje kolano, które za nic nie chce mi odpuścić...
No i zdecydowanie nie wiem co chcesz od swojej samoróbki ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czaso