• Sprzęt Józek

Dojazdy

Wtorek, 9 lipca 2013 · dodano: 10.07.2013 | Komentarze 3

Po sobotnim wypadzie na Ślężę pojechałam z Moniką nad jeziorko. Nie wzięłam kremu, więc tak się zjarałam, że dostałam w nocy dreszczy, a brzuch i plecy piekły mnie z 3 dni;/

Dystans uwzględnia dojazdy do miasta.

Oddałam Jarkowi Cuba do serwisu. Został wymieniony napęd, gripy, tarcza i dwie zębatki. Myślę jeszcze o zmianie siodełka i kasku, więc kolejne wydatki się szykują:)

Moje nowe buciki, żeby tych białych (teraz w sumie szarych) już nie brudzić:

Nowe oponki do ostrzejszego terenu:)Na przód: Schwalbe Nobby Nic Performance 26 x 2.25 . Na tył: Schwalbe Racing Ralph Evolution 26 x 2.25

No i reszta zakupów:)

zarazek
| 05:18 sobota, 20 lipca 2013 | linkuj Wiesz - ja jeżdżę z noskami przy pedałach od dawna, więc aż takiej rewolucji przy spd nie poczuję. Ale może i faktycznie czas o tym pomyśleć... Dzięki za namiar na sklep - koniecznie tam grzebnę! :)
| 19:32 piątek, 19 lipca 2013 | linkuj Ja też kiedyś nie mogłam się przekonać do spd, a teraz nie wyobrażam sobie już bez nich jazdy na rowerze:)

A co to tych opon, to na stronie www.bike-discount.de - są w dosyć dobrej cenie:)
zarazek
| 10:15 piątek, 19 lipca 2013 | linkuj U mnie także już czas na zakup nowych Racing Ralphów 26x2.25, ale drogie cholery są, dlatego póki co zdzieram na asfalcie poprzednie. Już prawie slicki są :) A do butów SPD ciągle się nie mogę jakoś przełamać. ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ludzi