Myślibórz

Piątek, 5 lipca 2013 · dodano: 05.07.2013 | Komentarze 5

Lajtowa wycieczka z koleżanką do Myśliborza. W sumie było to jej pierwsze wyjście na rower w tym roku. Co dziwne, znamy się od przedszkola, a na rower wyszłyśmy razem dopiero po raz drugi od początku naszej znajomości!:)

Chociaż pogoda była trochę burzowa to przez cały dzień nie spadła ani kropelka deszczu. Pojechałyśmy przez Słup i Męcinkę, a potem szutrami do Myśliborza. W barze zamówiłyśmy pierogi. Dorota miała szczęście, bo dostała jeszcze wczorajszą porcję szpinakowych:) Potem poszłyśmy pooglądać dzikie ptaki i bociany. Obecnie przebywają tam teraz 4 bociany i 2 młode. Pojawiły się też dwie śliczne sówki.

Z Myśliborza wróciłyśmy asfaltami do Męcinki, bo na szutrowej drodze koło Górzca jest obecnie pełno much końskich;/ Muszę sobie kupić olejek goździkowy- ponoć słyszałam, że je skutecznie odstrasza, więc trzeba przetestować.

Za Bielowicami zatrzymałyśmy się przy czereśni. Pycha! Szkoda, że jestem taka niska i nie sięgam do tych najładniejszych;) Ale i tak się objadłam:)

A potem wróciłyśmy przez park. Po obtarciach ani śladu. To zasługa super kremu (do smarowania wymion krów), który polecił mi Jarek:p Jednak dochodzę do wniosku, że siodełko muszę wymienić.

W Myśliborzu udało mi się znowu dorwać jakiegoś kotka;)

Chyba mu się spodobały pieszczoty:)

Myszołowy nieloty:

Bocian nielot:

| 08:20 poniedziałek, 8 lipca 2013 | linkuj No nie dziwię się, ten kotek jest naprawdę słodki;p
monikaaa
| 08:18 poniedziałek, 8 lipca 2013 | linkuj Właśnie na biurko wysypała mi się tona cukru z ekranu :P
| 08:01 poniedziałek, 8 lipca 2013 | linkuj A Goździka to już na pewno muchy się nie czepiają;)
Gozdzik
| 06:41 poniedziałek, 8 lipca 2013 | linkuj olejek goździkowy powiadasz ..... muchy odstrasza ... taaaaa :-))))))) pierwsze słyszę :-)))))))))
monikaaa
| 20:19 piątek, 5 lipca 2013 | linkuj Śliczny kotecek :P Kotki są słodkie! :D heheheheheeh :PPPP

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eraln