• Sprzęt Józek

Wakacje, wakacje, wakacji już czas- dojazdy do pracy

Piątek, 28 czerwca 2013 · dodano: 04.07.2013 | Komentarze 5

I w końcu nadeszła ta chwila- WAKACJE! I to 2 miesiące:) We wtorek i środę po raz pierwszy w tym roku zamiast rowerem pojechałam do pracy autem, bo strasznie lało i wiało, a ja po niedawnych przebojach z gardłem, wolałam nie ryzykować. W czwartek już się rozpogodziło, więc pojechałam z dziećmi na wycieczkę, a w piątek zakończył się rok szkolny. Oczywiście większość wakacji zamierzam spędzić na rowerze:)

I tak zakończyłam rok szkolny z moimi dziećmi- w fabryce chrupek Solo:)

A taki hit znalazłam szukając piosenek na zakończenie zerówki;p

Gozdzik
| 07:59 piątek, 5 lipca 2013 | linkuj Oooo jak będą to ja pozwolę sobie zaproszenie wysłać ......
| 14:28 czwartek, 4 lipca 2013 | linkuj Oczywiście, że będą!:) Właśnie zaczynam się rozkręcać:)
Gozdzik
| 13:49 czwartek, 4 lipca 2013 | linkuj Mój Boże 2 miesiące wakacji ..... kiedy to było ... :-(((( z utęsknieniem czekam na ostatnie dwa tygodnie sierpnia i urlopik .......Ojjj jaki cios zadał w serce wspomnień ..... Kurcze jak się chodziło do szkoły na studnia to się nie doceniało tego ..... a teraz ... łezka się kreci w oku... :-). Oki ale wpisy będą ze zdjęciami fajnych miejsc tak :-) znaczy się jak mogę prosić :-). Jakaś kara za te dwa miesiące wakacji musi być :-)
| 13:16 czwartek, 4 lipca 2013 | linkuj Pewnie!:)Staram się jakoś zarazić ich rowerową pasją, zwłaszcza, że tyle czasu spędzają przed komputerem:) Jeden z chłopców przyjeżdża teraz na rowerze pod szkołę razem z mamą i w kasku idzie do zerówki. A inni chłopcy co tydzień pokazują mi swoje poobdzierane po upadkach z roweru kolana;)
Cichy fan ;) | 12:48 czwartek, 4 lipca 2013 | linkuj Widzę, że indoktrynujesz najnowsze pokolenie w jedynie słusznym kierunku - i chwała Ci za to!:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tbree