Myślibórz

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 22.06.2013 | Komentarze 1

Pierwszy raz na Cubie od 3 tygodni!! Wspaniałe uczucie. Dzisiaj lajtowo, żeby zastałe mięśnie rozruszać. Forma oczywiście spadła. Znowu trzeba będzie się trochę namęczyć;) Za Piekarami zatrzymałam się koło trawnika, żeby schować do plecaka buffa i bluzkę (nie wiem, po co je zabrałam, skoro było tak ciepło;p) Z Legnicy przez Dunino i Sichów do Męcinki. Przez całą drogę bolała mnie prawa łydka, którą sobie wczoraj nadwyrężyłam. Z Męcinki do Myśliborza. Po drodze ugryzły mnie dwie muchy końskie i ugryzły 3 mrówki. W Myśliborzu przerwa na jabłecznik z masą budyniową w barze Kaskada i oglądanie drapieżnych ptaków oraz bociana nielota. Powrót przez Męcinkę i Słup do Legnicy. Już przed samym domem zorientowałam się, że nie mam buffa! Musiał mi wypaść rano..Zdołowana, już miałam wracać do domu, kiedy okazało się, że...przez cały dzień leżał sobie na trawniku i nikt go nie zabrał:) To już drugi taki fart w tym roku (wcześniej zgubiłam rękawki od kurtki i odnalazłam je pod blokiem:).