Na ciasto

Niedziela, 2 czerwca 2013 · dodano: 03.06.2013 | Komentarze 7

Od rana padało. Łukasz zaproponował więc, żeby wyskoczyć gdzieś do miasta na kawę i ciasto. Po południu zaczęło się jednak rozpogadzać, więc ostatecznie postanowiliśmy zjeść ciasto w Myśliborzu. Ze względu na dużą wilgotność, musieliśmy sobie dzisiaj odpuścić teren.

Po 14.00 wyjechałam z Piekar i razem z chłopakami asfaltami przez Jawor i Piotrowice dojechałam do Baru Kaskada. Zjadłam serniczek. Wypiłam gorącą czekoladę:) W tym czasie zza chmur zaczęło nieśmiało wyglądać słonko. Postanowiliśmy podjechać pod Myślinów. Po drodze obserwowaliśmy wzburzone strumyki, które w niektórych miejscach wylewały się już na drogę.

Z Myślinowa zjechaliśmy do Chełmca, a potem przez Męcinkę, Bogaczów i Winnicę wróciliśmy do Legnicy.

Serniczek był pyszny, ale trzeba też spróbować miodownika. Moja ręka niepostrzeżenie wędruje na talerz Jarka:)

Przejazd przy 55 km/h przez kałużę nie taki straszny- tylko Jarek został ochlapany;)

I takie tam z trasy:)

Łukasz wypatrzył ładny widoczek:)

| 13:11 wtorek, 4 czerwca 2013 | linkuj Nie mogę się z Tobą nie zgodzić:) Szkoda tylko, że ubrał stare spodenki i czarne skarpetki, bo w tamtych lepiej się prezentują;)
monikaaa
| 21:41 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj No Bożena, powiem Ci, że nóżki Łukasza wymiatają :P Sexi :D
wirusek81
| 20:56 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj nadal nie wierzę ;)
| 15:57 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj chyba nie wierzę
| 15:51 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj Hihi, tylko, że ja golę, a Łukasz nie;)
wirusek81
| 15:47 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj razem z Łukaszem macie podobnie gładko ogolone nogi ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ntree