Górzec

Wtorek, 16 kwietnia 2013 · dodano: 28.04.2013 | Komentarze 0

Popołudniowy wypad po pracy przez Warmątowice do Męcinki i podjazd szutrami pod Górzec. W Męcince odłącza się od nas Piotrek.

Z Górzca zjeżdżamy terenem do Bogaczowa. Na dole łapie nas deszcz. Czekamy na Monikę, ale okazuje się, że pomyliła trasę i zjechała do Męcinki;p Umawiamy się więc z nią na Słupie.

Na asfaltowym zjeździe z Chroślic hamuję przy prędkości 55 km/h, żeby skręcić w kierunku tamy. Nie zauważam leżącego na drodze piasku i przednie koło wpada mi w poślizg. Na szczęście udało mi się jakoś odbić i obyło się bez gleby:)

Kiedy wyjeżdżamy od strony zbiornika, zauważamy nadjeżdżającego rowerzystę. Czekamy. Rowerzysta nie wita się jednak z nami i mija nas bez słowa. Wsiadamy z Anią na rowery i wyprzedzamy go;) Nie jest jednak tak łatwo. Zwalniamy i sobie rozmawiamy. Chwila nieuwagi i chłopak nas wyprzedza. Niestety nie mogłyśmy się z nim już ścigać (a Jarek nie chciał;p), bo musieliśmy skręcić na Bielowice, ale i tak było śmiesznie:)