Śnieg, lód, wiatr i inne atrakcje

Sobota, 12 stycznia 2013 · dodano: 31.01.2013 | Komentarze 0

O 9.00 razem z Jarkiem ruszyłam ze skrzyżowania do Myśliborza. Temperatura lekko na minusie, ale wieje dosyć mocny wiatr, co tylko potęguje odczucie zimna. Drogi są oblodzone, więc trzeba bardzo ostrożnie jechać. Próbujemy podjechać Górzec, ale niestety na ścieżce zalega już za dużo śniegu. Wycofujemy się więc i szutrowymi drogami dojeżdżamy do Myśliborza. Jemu pierogi, pijemy naszą ulubioną herbatę i wracamy do Legnicy. Niestety rezygnujemy z powrotu polnymi drogami. Wiatr sprzątnął z nich cały śnieg, odsłaniając warstwę lodu. Decydujemy się wrócić przez Stary Jawor. Tuż przed Warmątowicami Jarek za wcześnie skręca i wbijamy na polną drogę donikąd:) Zawracamy i odnajdujemy właściwy kierunek. Tymczasem zaczyna już dość intensywnie prószyć śnieg. Kiedy dojeżdżamy do Legnicy jest już zupełnie ciemno. Ale za to jak przyjemnie i pięknie! Jedziemy po świeżutkim śniegu, a białe, wielkie płatki ślicznie prezentują się w świetle latarń. Taką zimę to ja uwielbiam! :)