Sylwester na Górzcu

Poniedziałek, 31 grudnia 2012 · dodano: 31.12.2012 | Komentarze 5

Wpis dodam jutro:)- Minął miesiąc- z "lekkim" opóźnieniem nadrabiam więc zaległości;) Razem z Anią, Jarkiem, Łukaszem, Olkiem i Pawłem jedziemy na Górzec. Pod sklepem w Męcince przerwa na zakupy. Ja dostaję 2-litrową colę, którą wwożę na szczyt. Na górze zaczynamy imprezę. Olek otwiera szampan. Ania rozlewa rum z herbatą. Olek otwiera paczkę chipsów. Wznosimy toast. Robimy małe ognisko. A po godzince wracamy do Legnicy i zbieramy siły już na wieczorne imprezowanie bez rowerów. W drodze powrotnej w okolicy Warmątowic wykręcam 11 tys. km! Jestem bardzo szczęśliwa i dumna z siebie, bo na początku roku zakładałam o wiele mniejszy dystans - 7 tys. Takie zakończenie roku 2012 bardzo mi odpowiada!:)

Wypadałoby podsumować jakoś ten mijający rok. Częściowo zrobiłam to już po wyprawie z Norwegii, kiedy to udało mi się zrealizować moje wszystkie postanowienia noworoczne, ale pokuszę się jeszcze o krótkie podsumowanie.
Zakładając 1 stycznia 2012 r. ten blog nawet nie sądziłam, jak wiele pozytywnych zmian wprowadzi on w moje życie. Zaczęłam więcej jeździć, doskonalić swoją technikę jazdy, pokonywać coraz to dłuższe dystanse ale wszystko to zawdzięczam przede wszystkim osobom, które poznałam na wypadach rowerowych. Dziękuję wszystkim za te cudownie spędzone razem chwile i mam nadzieję, że w przyszłym roku będziemy jeździć na jeszcze więcej wspólnych wycieczek:) A z kim w tym roku wyjeździłam najwięcej kilometrów? Nagrodą jest bon na 100 godzin jazdy ze mną:)

A oto wyniki (podane w zaokrągleniu) :) :

6. Andrzej- 1000 km
7. Marek- 400 km
8. Ewelina- 350 km
9. Monika - 0 km ( ale w nagrodę pocieszenia dla Ciebie specjalny bonus- 99 godzin jazdy ze mną:)

W minionym roku udało mi się również ustanowić kilka osobistych rekordów rowerowych. A oto kilka z nich:

Najdłuższa wyprawa rowerowa : z Bergen na Nordkapp- 3000km

Najdłuższy dzienny dystans: wycieczka z Legnicy na Śnieżkę- 220 km

Najwięcej km w jednym miesiącu : ponad 2000 km (lipiec)

Największa prędkość na zjeździe: 62.20 km/h (zjazd z Przełęczy Karkonoskiej, ale już pobity:)

Ilość całonocnych wypadów rowerowych (w sumie po raz pierwszy): 2

Liczba wycieczek rowerowych powyżej 200 km w ciągu jednego dnia : 2 ( Z Legnicy na Śnieżkę, na Przełęcz Okraj)

Liczba wycieczek powyżej 100 km: 14

Najciekawsze, jednodniowe wycieczki rowerowe:

1. Z Legnicy na Śnieżkę
2. Z Legnicy na Przełęcz Okraj
3. Z Legnicy nad Jezioro Pilchowickie
4. Szlakiem Wygasłych Wulkanów
5. Z Legnicy na Przełęcz Karkonoską

A do tego spooro zabawy- jazdy w terenie, po górach, po śniegu, na wietrze i w deszczu, i w błocie, ale zawsze w wyśmienitym humorze, bo w towarzystwie super ludzi:)

To by było na tyle jeśli chodzi o podsumowanie. Czas więc napisać kolejne postanowienia noworoczne, które mam nadzieję- uda mi się zrealizować w 2013 roku.

A w w przyszłym roku zamierzam:

- wykręcić 12 tys. km,

- wykręcić ponad 300 km w ciągu jednego dnia,

- pojechać na tygodniowy wpad majowy w Beskidy,

- zrobić niektóre podjazdy w okolicach Legnicy bez zsiadania z roweru,

- schudnąć chociaż 1 kg (a najlepiej 2) ;)

- pojechać na kolejną wyprawę rowerową na wakacjach,

- przejechać samotnie ok. 200 km w ciągu jednego dnia,

- jeździć na jeszcze więcej całodniowych wycieczek rowerowych,

No i pobić większość moich dotychczasowych rekordów :)