• Temperatura -2.0°C

Leszczyna

Niedziela, 2 grudnia 2012 · dodano: 08.12.2012 | Komentarze 0

Z Anią, Jarkiem, Piotrkiem i Pawłem pojechaliśmy do Sichowa. Paweł odbił w stronę Słupa, a my wbiliśmy się w teren za wioską. Krajobraz zmienił się momentalnie. Pola i las delikatnie przykrył śnieg, który cudownie błyszczał w słońcu. Zimą też jest pięknie! Z ośnieżonego lasu wyjechaliśmy w Leszczynie, gdzie wypiliśmy kawę, po czym zaczęliśmy podjeżdżać asfaltem pod radiostację. Na szczęście droga była pokryta śniegiem, więc nie było tak nudno, a jazdę dodatkowo urozmaicał lód. Na górze Jarek wyrwał mnie z zamyślenia mówiąc, że mamy skręcić w lewo. Zapomniałam o oblodzonym asfalcie i szybko zahamowałam. Wpadłam w poślizg, co zakończyło się efektownym upadkiem na głowę i kolano. Na szczęście jechałam wolno, więc skończyło się tylko na śmiechu:) Kiedy się pozbierałam, zjechaliśmy fajnym, ośnieżonym terenem do Sichowa. Na ostatnim odcinku chciałam dogonić Jarka i wjechałam na zamarzniętą kałużę. Byłam rozpędzona. Przednie koło wpadło do wody. Zrobiłam jakiś dziwny manewr. Znowu poślizg i... tym razem przewróciłam się na bok wprost do kałuży! Upadek nie był bolesny, ale niestety trochę się ochlapałam, zmoczyłam spodnie i rękawiczki, co przy minusowej temperaturze może być trochę kłopotliwe. Wyglądałam jak dziecko wojny, a Piotrek kręcąc głową śmiał się, że trzeba doczepić mi dwa dodatkowe kółka:) Z Sichowa wrócliśmy przez Dunino do Legnicy. Po drodze pogłaskałam osiołki, koniki i egzotyczną owcę (kozę?:), której nazwy już nie pamiętam. Potem przez asfaltowe płyty i zamarznięte kałuże dojechaliśmy do Legnicy.