Na kawę do Leszczyny

Sobota, 24 listopada 2012 · dodano: 04.12.2012 | Komentarze 0

Mimo, że pogoda nas nie rozpieszcza- jest coraz pochmurniej, chłodniej,a dni są coraz krótsze, to jedno się nie zmienia- nadal udaje nam się organizować wypady w większej grupie:) Tym razem na skrzyżowaniu spotkałam się z Anią, Eweliną,Jarkiem i Łukaszem. Gdzieś po drodze zrobiliśmy rundę po asfalcie, potem wbiliśmy się w polną drogę i przez pole wyjechaliśmy w okolicy Sichowa. Terenem podjechaliśmy do Leszczyny. W międzyczasie rozdzieliliśmy się w lesie. Ania, Ewelina i Jarek pojechali szukać szlaku,a ja z Łukaszem wybrałam ciekawy skrót w dół wąwozu, który później zafundował mi dość ekstremalne przeżycia. Było dość stromo, a do tego śliskie kamienie i liście. Zapierałam się rowerem schodząc w dół. Co chwilę jednak wpadałam w poślizg, chwytając się drzew rosnących na zboczu,które ratowały mnie i Cuba przed dłuższym zjazdem. W końcu udało mi się bezpiecznie zejść na dół i mogłam z powrotem wsiąść na rower. Rozpędziłam się i nagle zauważyłam przed sobą stertę gałęzi. Zahamowałam.Rower upadł, a ja zeskoczyłam, ratując się przed glebą. A na dole czekał już Łukasz i Jarek. Po chwili dołączyły też dziewczyny.Okazało się, że znaleźli lepszą i przejezdną drogę. Wspólnie pojechaliśmy na kawę i czekoladę kokosową do Leszczyny, po czym podjechaliśmy pod radiostację. I tutaj czekała nas niezbyt przyjemna niespodzianka- kamienisty podjazd zamienił się w asfaltowy! Szkoda, bo bardzo przyjemnie się go podjeżdżało.. Następnie zjechaliśmy szybko terenem do Sichowa i wróciliśmy do Legnicy. W międzyczasie wygłaskaliśmy wszystkie konie ze stadniny w Duninie, a Łukasz zaprzyjaźnił się nawet z pewnym, uroczym kucykiem:)